اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تبریز:

مردم خواستار وحدت نمایندگان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان تبریز با اشاره به نحوه چینش نمایندگان انتخاب شده در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، وحدت نمایندگان را خواسته مردم دانست.

مردم خواستار وحدت نمایندگان هستند

مختار سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اطلاع از اوضاع سیاسی و امنیتی جامعه برای همه مردم مهم است و مردم ما با دقت نظر ویژه و با بینش و آگاهی کامل پیگیر اتفاقات و مسائل شهر و کشور هستند.

به گفته وی، دو اصل حضور حداکثری و انتخاب اصلح خواست تمام مسئولان و دلسوزان کشور بود که در دور اول انتخابات به خوبی و شایستگی محقق شد.

سیفی افزود: این مسئله نشان داد وحدت همیشه رمز پیروزی بوده است و با همکاری و کمک یکدیگر در این مقطع حساس تاریخی می‌توانیم موجب تعالی و پیشرفت کشور شویم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان تبریز با اشاره به ترکیب نمایندگان راه یافته به مجلس نهم و نمایندگانی که در دور دوم انتخابات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: این نمایندگان، تلاشگران برای تحقق خواست‌های مردم هستند و بی‌شک به رسالت خطیر خود در این زمینه آگاهی دارند.

وی، در خصوص وضعیت فعلی حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: سه نفر از نمایندگان مردم این حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات با کسب آرای لازم به مجلس راه یافتند و رقابت میان شش کاندیدای باقی مانده برای انتخاب سه نماینده دیگر در جریان است.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با حوزه‌های انتخابیه‌ای که کار انتخاب نمایندگان آنها به دور دوم موکول شده، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول