اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروزان‌نیا:

وحدت باید در میان حوزه‌های انتخابیه مهریز حفظ شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه مهریز، خاتم، بافق، بهاباد و ابرکوه گفت: در انتخابات باید وحدت میان پنج شهرستان این حوزه انتخابیه حفظ شود.

وحدت باید در میان حوزه‌های انتخابیه مهریز حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سیدخلیل فروزان‌نیا صبح امروز در همایش «اتحاد و هم‌دلی» که با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان مهریز و نمایندگانی از شهرستان‌های بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در مسجد امیرالمؤمنین(ع) براستین مهریز برگزار شد، غیر بومی بودن مدیریت را عامل اصلی عدم پیشرفت شهرستان‌ها دانست.

وی افزود: عامل عقب‌افتادگی بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها نظیر مهریز این است که مدیران شهرستان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی غیر بومی هستند بر همین اساس مدیران باید از جنس مردم همان شهر انتخاب شوند.

فروزان‌نیا عنوان کرد: حال که شرایط و موقعیت پیشرفت شهر و حوزه انتخابیه ما فراهم شده، بیایید با هم‌دلی و اتحاد حق شهرمان را بگیریم و نگذاریم حق دیگر شهرستان‌های حوزه انتخابیه نیز پایمال شود و اطمینان دارم با موفقیت حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، حق شهرستان‌های دیگر نیز داده خواهد شد و با همت شهرستان‌های دیگر، زمینه پیشرفت هر پنج شهرستان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به خصوصیات صالح جوکار، نماینده انتخابی مردم یزد برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که جان خود را کف دستش گذاشته باشد و از نظام و انقلاب دفاع کرده باشد و تمام هم و غمش پیشرفت کشورش باشد، به طور قطع ارزش و صلاحیتش بیش‌تر است.

وی تصریح کرد: به طور قطع با ورود زارع‌زاده به مجلس شورای اسلامی، مشکلات حوزه انتخابیه رفع خواهد شد.

فروزان‌نیا با بیان اینکه مردم مهریز در بلندطبعی سرآمد استان یزد هستند، گفت: اطمینان دارم مهریزی‌ها هیچ‌ گاه حق شهرستان‌های دیگر را ضایع نکرده و نخواهند کرد.

وی با اشاره به خدمات فرهمند، نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: کاظم فرهمند پتانسیل و ظرفیتی که داشت را برای چهار شهرستان صرف کرد و خدماتی را برای این شهرستان‌ها ارائه داد و عقیده من این است که باید در این دوره از مجلس فرصت را به دیگران بدهد تا هر دور نماینده‌ای از یک شهرستان وارد مجلس شود.

فروزان‌نیا از مردم خواستار رعایت قوانین انتخاباتی و احترام گذاشتن به این قوانین شد و افزود: امیدوارم بتوانیم شرایط را طوری پیش ببریم که در کنار قانون و در کنار رعایت مسائل شرعی، هم‌بستگی را بین خودمان حفظ کنیم و موجبات حل ناعدالتی این حوزه انتخابیه را فراهم کنیم تا هر پنج شهرستان از این سود ببرند.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین، موجبات حضور هر چه بیش‌تر مردم در این عرصه را فراهم خواهد کرد، افزود: رعایت اخلاق و قوانین انتخاباتی از سوی کاندیداها و حامیان آنها نویدبخش آرامش فضای انتخابات خواهد بود.

به گزارش فارس، این همایش در آستانه انتخابات دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهریز برگزار شد.

انتخابات حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز به عنوان گسترده‌ترین حوزه انتخابیه کشور به دور دوم کشیده شد و کاظم فرهمند و حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده‌مهریزی برای کسب یک کرسی در مجلس رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول