اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه دهلران:

بهره جستن از خرد جمعی مهم‌ترین مقوله توسعه استان ایلام است

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه دهلران گفت: بهره جستن از خرد جمعی مهم‌ترین مقوله توسعه استان ایلام است.

بهره جستن از خرد جمعی مهم‌ترین مقوله توسعه استان ایلام است

امین دوست‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بنده معتقد به موضوع بهره جستن از خرد جمعی به عنوان مهم‌ترین مقوله توسعه در استان و کشور هستم و درصورت کسب اعتماد مردم با این تئوری عمل خواهم کرد.

کاندیدای راه یافته به مرحله دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابتدا تشکر می‌کنم از جریان اصولگرایی استان ایلام که اینجانب را لایق انتساب به این جریان اعلام کرد.

این نامزد اصولگرای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از جریان متحد اصولگرا در  استان ایلام و کشور هستم.

دوست‌محمدی تصریح کرد: همواره خود را مطیع امر ولایت دانسته و در این راه گام برداشته‌ام.

وی ادامه داد: مشورت رکن اساسی و هدف غایی مجلس شورای اسلامی که جایگاه واقعی آن خرد جمعی است، خردی برگرفته از تجربه بزرگان در حیطه اجتماعی و تجربه علمی اساتید و دانشجویان و شخصیت‌های وارسته علمی و گروه‌های سیاسی متعهد به نظام و ولایت است.

کاندیدای راه یافته به مرحله دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت هدایت صحیح این مسیر می‌توان به توسعه استان ایلام و منطقه امیدوار شد. خدمت بی‌منت به مردم مومن و متعهد ایلام و به خصوص حوزه جنوبی استان وظیفه هر متعهد به انقلاب و ولایت است.

وی عنوان کرد: امیدوارم بتوانم در صورت اعتماد مردم به این حقیر خدمتگزاری صادق در این مسیر باشم و پاسخ اعتمادشان را با خدمت بی‌منت بدهم.

دوست‌محمدی در پایان اذعان داشت: در پایان مجددا از اعتماد جریان اصولگرا به فرزند خلف خودشان سپاسگزارم و خداوند منان را شاکرم که بنده حقیر را همواره در مسیر خط راستین ولایت و رهبری هدایت کرده  است. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول