اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان خبر داد

فولاد ماهان حامی قدرتمند تیراندازی اصفهان است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: حمایت فولاد ماهان پشت سر هیئت تیراندازی استان اصفهان برای شرکت در ششمین رقابت‌‌های لیگ تیراندازی سال 1391 است.

فولاد ماهان حامی قدرتمند تیراندازی اصفهان است

عباس محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ تیراندازی از خرداد‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فولاد ماهان، تیم تیراندازی اصفهان را در دو قسمت بانوان و آقایان زیر پوشش می‌برد، اظهار داشت: در هر تیم تیراندازی اصفهان 24 نفر حضور دارند.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: به منظور ارزیابی برترین‌های تیراندازی استان اصفهان در 15 اردیبهشت‌ماه یک رقابت رکورد‌گیری تیراندازی برگزار می‌شود که البته تلاش می‌کنیم این کار در هر ماه و به صورت مداوم اجرا شود.

وی بیان داشت: در 21 اردیبهشت‌ماه نیز رقابت‌های آزاد تیراندازی در تهران برگزار می‌شود که به طور معمول هفت تا هشت نفر از تیراندازان اصفهانی در این مسابقات حضور دارند.

محمدی در مورد طرح استعدادیابی هیئت تیراندازی استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح در باشگاه زرین اصفهان با قدرت هر چه تمام‌تر اجرا می‌شود، تصریح کرد: البته طرح مقدماتی استعدادیابی در سایر باشگاه‌ها صورت گرفته و چکیده این طرح در باشگاه زرین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هیئت تیراندازی استان اصفهان از هم‌اکنون خود را برای رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان که در شهریور‌ماه و در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، آماده کرده است.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان با اشاره به تکمیل شدن تقویم ورزشی این هیئت در هفته جاری، اظهار داشت: تقویم ورزشی فدراسیون به تازگی در اختیار هیئت تیراندازی استان اصفهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول