اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

افزایش ایمان در نسل جوان دشمن را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: اگر فرماندهان، مسئولان و مربیان عقیدتی سیاسی بتوانند قدرت ایمان را در دل نسل جوان افزایش دهند، دشمنان در رسیدن به نیات شوم خود ناکام می‌مانند.

افزایش ایمان در نسل جوان دشمن را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی عصر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان نظارت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه مقاومت حضرت رسول (ص) شهرکرد اظهار داشت: این هفته مصادف با شهادت شهید استاد مطهری است و به همین دلیل به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که شایسته است با اجرای برنامه‌های غنی حق خود را نسبت به این مقام والا ادا کرد.

وی افزود: تربیت انسان‌های مومن و ولایت‌مدار با آموزش و پرورش محقق می‌شود بر همین اساس باید به جایگاه آموزش و تربیت در جامعه توجه بیشتری شود.

مرادی ادامه داد: تنها با آموزش و تربیت دینی صحیح است که علم تبدیل به ایمان می‎شود و در سایه آن انسان‌های مومن و وارسته تربیت و پرورش داده می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت یاد شهید مطهری و هفته عقیدتی درسپاه، گفت: یک مربی پیش از آنکه به دیگران آموزش دهد، باید به درون خویش بپردازد تا کلامش برای مخاطبان نافع باشد.

مرادی افزود: اگر فرماندهان، مسئولان و مربیان عقیدتی سیاسی بتوانند قدرت ایمان را در دل نسل جوان افزایش دهند، دشمنان در رسیدن به نیات شوم خود ناکام می‌مانند.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از الگوهای دینی و اسلامی در تربیت و آموزش افراد تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان کشور در کسب علم و دانش و با رعایت اخلاق اسلامی و بهره‌گیری از الگوهای والای دینی می‌توانند مسیر روبه رشد پیشرفت کشور را سرعت ببخشند.

مرادی خاطرنشان کرد: جامعیت شهید مطهری هم در مقام علمی و هم در مقام عمل برای همه مدرسین الگویی مناسب است و ضرورت دارد افراد در هر دو زمینه از این شخصیت ارزشمند الگو بگیرند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول