اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد

توجه به بخش تولید در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به منظور تحقق افزایش تولید ملی در کشور توجه به بخش تولید در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها امری ضروری است.

توجه به بخش تولید در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه علی علیخانی بعد از ظهر امروز در بیست‌وسومین جشنواره امتنان از کارگران، بسیجیان کارگر و گروه‌های کار نمونه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تلاش در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعار امسال وظیفه ملی است اما در این میان کارگران و تولیدکنندگان نقشی کلیدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کار و سرمایه ایران با تولیدات کیفی و ارزشی امکان پذیر بوده و این تنها در سایه تلاش و کوشش کارگران و تولیدکنندگان امکان‌پذیر خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولتمردان در اجرای مرحله دوم این قانون به بخش تولید توجه خاصی داشته باشند و دچار غفلت نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه استکبار و در راس آن آمریکا برای حفظ جایگاه خود در عرصه‌های جهانی سه موضوع مهم را مورد توجه قرار داده است، افزود: غارت منابع زمینی کشورهای توسعه نیافته و یا کمتر توسعه یافته، جلوگیری از پیشرفت علم و فن‌آوری در این کشورها و ارتقای کیفیت محصولاتشان برای عرضه در اینگونه کشورها با جدیت از سوی استکبار دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌ها و تهدیدات شبانه روزی دشمنان امروز در سایه تلاش و کوشش کارگران و تولیدکنندگان معتقد و تلاشگر امروز منابع سرشار این مرز و بوم فناوری و در اختیار مردم قرار گرفته است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان اضافه کرد: مهم‌ترین رسالت امروز تولیدکنندگان و کارگران ما توجه به کیفیت مطلوب برای رسیدن به جایگاه اصلی جهانی است.

بیست و سومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، بسیجیان کارگر و گروه‌های کار نمونه در استان کردستان با حضور بیش از 700 نفر از کارگران، بسیجیان کارگر و گروه‌های کار نمونه کردستان در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول