اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک مراغه:

مراغه 24 میلیون دلار کالا به 23 کشور دنیا صادر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس گمرک مراغه از صادرات 49 هزار و 300 تن کالا از مراغه به خارج از کشور گفت: این مقدار کالا به ارزش 24 میلیون دلار به 23 کشور دنیا خبر داد.

مراغه 24 میلیون دلار کالا به 23 کشور دنیا صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه حیدر جلال‌زاده عصر امروز در جمع مدیران شهرستان مراغه ارزش کالاهای صادر شده از مراغه را 24 میلیون دلار اعلام کرد و اظهار کرد: این میزان کالا به 23 کشور خارجی صادر شده است.

وی تصریح کرد: میزان صادرات کالا و فرآورده کشاورزی از مراغه سال گذشته از نظر وزن 47 درصد و از نظر ارزش 90 درصد افزایش یافته است.

جلال‌زاده با بیان اینکه شیشه جام، کود شیمیایی و کشمش عمده کالای صادراتی از مراغه بوده است، افزود: بیشترین کالای صادراتی مراغه از نظر وزن به کشورهای ارمنستان، افغانستان و عراق و از نظر ارزش به کشورهای عربستان سعودی، ارمنستان و عراق صادر شده است.

رئیس گمرک مراغه صدور 56 فقره پروانه خروج موقت خودرو، ترانشیپ منت 165 هزار کیلو‌گرم گازوئیل و انجام تشریفات گمرکی کالاهای قاچاق را از دیگر برنامه‌های صادرات و واردات گمرک مراغه اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول