اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری منطقه 20 صورت می‌گیرد

آموزش چهره به چهره بازیافت مواد به واحدهای مسکونی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: در راستای افزایش جلب مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از محیط زیست در فرودین ماه سال جاری 300 واحد مسکونی از سوی اداره بازیافت منطقه 20 تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفتند.

آموزش چهره به چهره بازیافت مواد به واحدهای مسکونی در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در راستای افزایش جلب مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از محیط زیست در فرودین ماه سال جاری 300 واحد مسکونی از سوی اداره بازیافت منطقه 20 تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفتند.

رئیس اداره بازیافت منطقه 20 در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ بازیافت و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا، در ماه گذشته 300 واحد مسکونی و 100 واحد صنفی در سطح منطقه با آموزش چهره به چهره قرار گرفتند.

کریم گرامی با اشاره به اهمیت آموزش اصول بازیافت مواد به دانش‌آموزان و خانواده‌ها اظهار داشت: در همین راستا مجموعاً 20 کارگاه آموزشی در مدارس و سراهای محلات برگزار شد که با حضور کارشناسان بازیافت در ارتباط با فرآیند تفکیک پسماندها و بازگشت مجدد مواد به چرخه تولید، کاهش پسماند برای حفظ محیط زیست و اهمیت تفکیک زباله‌ها در حفظ محیط زیست، اهمیت استفاده از کیسه‌های ویژه جداسازی پسماندها توضیحاتی برای شرکت کنندگان ارائه شد.

وی در ادامه برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی با موضوع محیط زیست را در دو مدرسه ابتدایی بنت الهدی صدر و شهدای جوانمرد قصاب به مناسبت روز طبیعت، هفته سلامت و هفته زمین پاک را از دیگر اقدامات انجام شده در فروردین ماه عنوان کرد.

گرامی در ادامه گفت: از دیگر کارگاه‌های برگزار شده از سوی این اداره می‌توان به آموزش پسماندهای خطرناک خانگی و مبارزه با جانواران موذی خانگی ویژه دانش‌آموزان و زنان خانه‌دار در سطح مدارس و سراهای محلات اشاره کرد.

رئیس اداره بازیافت منطقه 20 در پایان تاکید کرد: در این کارگاه‌ها کیسه‌های نایلونی ویژه جمع آوری پسماندها و بروشورهای اطلاع رسانی بین شرکت کنندگان توزیع شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول