اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب ویژه‌برنامه بهار هنر البرز

هنرمندان نامدار استان البرز تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز ویژه‌برنامه‌های این حوزه را در مراسم بهار هنر البرز تشریح کرد.

هنرمندان نامدار استان البرز تقدیر می‌شوند

عبدالحمید قره‌داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این مراسم عصر یک‌شنبه با حضور اقشار مختلف جامعه هنری به میزبانی کانون فرهنگی شهید فهمیده برگزار می‌شود و در بخش‌های مختلف از تلاش‌ها و زحمات هنرمندان استان البرز تقدیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: محوریت اصلی این مراسم تقدیر از جایگاه و مقام زنده‌یاد استاد جلال ذوالفنون چهره نامدار موسیقی ایران خواهد بود، ضمن آنکه هنرمندان پیشکسوت البرز هم‌چون جلال مقامی، داود کیانیان و داود فتحعلی‌بیگی نیز در این مراسم مورد تقدیر واقع خواهند شد.

وی به سایر بخش‌های این مراسم هم اشاره کرد و گفت: رونمایی از آثار و کتب نویسندگان جوان البرز، رونمایی از آلبوم موسیقی هنرمندان جوان البرز با عنوان معشوق روحانی، تقدیر از برترین‌های جشنواره داستانک‌های البرز، قدردانی از هنرمندان مرتبط با حوزه هنری البرز و تجلیل از دانشجویان نمونه دانشکده‌های هنر استان از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

رئیس حوزه هنری استان البرز از راه‌اندازی باشگاه مجازی هنرمندان این استان خبر داد و گفت: این باشگاه مجازی هم‌زمان با مراسم بهار هنر البرز آغاز به کار خواهد کرد و در قالب آن آثار هنرمندان در این باشگاه ثبت و در اختیار افراد علاقه‌مند و مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه هنری استان البرز در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه و با کیفیت برنامه بهار هنر البرز انرژی و وقت فراوانی صرف شده و تلاش خواهیم کرد این مراسم در شأن هنرمندان استان البرز برگزار شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول