اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آزادشهر:

ترافیک آزادشهر کاهش پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آزادشهر گفت: با بازگشایی 20 متری معلم ترافیک مرکز شهر کاهش پیدا می‌کند.

ترافیک آزادشهر کاهش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قدمعلی صفری پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای شورای اسلامی شهر آزادشهر اظهار داشت: تعریض و بازگشایی 20 متری معلم و بخشی از خیابان‌های شهید نوری و نواب به عنوان معابر شریانی شهر کمک زیادی را به کاهش و کنترل ترافیک شهر خواهد کرد و از لحاظ اقتصادی هم موجب رشد و اعتلای بخش بزرگی از شهر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته به دنبال توافقاتی که با برخی از مالکان حاشیه این مسیرها داشتیم توافقاتی صورت گرفت و مراحل مختلف تعریض و آسفالت آنها با سرعت در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر آزادشهر افزود: پیش‌بینی می‌کنیم قبل از پایان سال 1391 این مسیرها به صورت کامل بازگشایی شود و به بهره‌برداری برسد.

صفری اضافه کرد: به جز معابر شهری که ترمیم و مرمت آسفالت آنها در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی قرار دارد جدول‌کشی، زیرسازی و آسفالت معابر جلال‌آباد، غلام‌تپه و ورودی اکبرآباد که در طرح جامع الحاق به شهر شده‌اند از اولویت‌های اصلی ما است که به زودی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه سطح شهر و دیوارسازی بخشی از آن نیز از اواخر سال 1390 شروع شده و مراحل پایانی خود را می‌گذراند، ضمن اینکه پل مجاور مسجد موسی‌ابن‌جعفر هم به زودی به پایان خواهد رسید و مورد بهره‌برداری و استفاده همشهریان قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر آزادشهر تصریح کرد: ادامه جدول‌سازی پارک زیتون‌تپه و همکاری با ادارات و نهادهای مربوطه به منظور تکمیل بخش‌هایی دیگر از پروژه زیتون تپه نیز بخش دیگری از فعالیت‌های سال 1391 شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهد بود که با جدیت پیگیر آن هستیم.

این مسئول اضافه کرد: مرمت و بازسازی میادین ولی عصر (عج) و میدان جمهوری اسلامی ایران، برگزاری جشنواره شهروند برگزیده با حضور مهمانان کشوری و استانی، نصب روشنایی کمربند شرقی شهر و پیگیری و انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در کنار فعالیت‌های عمرانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرداری و شورای اسلامی آزادشهر است.

وی از انعقاد قرارداد مطالعه و تدوین سند چشم‌انداز آزادشهر در بیست سال آینده از جهات مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای، فرهنگی و اجتماعی با یکی از اساتید باسابقه دانشگاه تهران که سایقه اجرا در چند استان بزرگ کشور را دارا است خبر داد و اذعان داشت: در سال 1391 هم به مانند سال 1390 برگزاری جلسات مختلف با مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی را خواهیم داشت تا آزادشهر و شهروندان آزادشهر به آنچه لیاقت دارند، دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول