اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه‌های کلان شهری قم:

راه‌اندازی تونل پل بلوارامین سبب کاهش ترافیک میدان جانبازان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه‌های کلان شهری قم گفت: با راه‌اندازی تونل زیرگذر پل بلوارامین شاهد کاهش ترافیک در میدان جانبازان خواهیم بود.

راه‌اندازی تونل پل بلوارامین سبب کاهش ترافیک میدان جانبازان می‌شود

رضا یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تلاش شهرداری قم به منظور رفع ترافیک در شهر گفت: برنامه‌ها و پروژه‌های بسیاری برای این منظور در سطح شهر در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با ساماندهی هر چه سریع‌تر آنها شاهد رفع مشکلات ترافیکی باشیم.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها استفاده از باکس‌های عبوری در کنار پل بلوارامین است که با باز کردن مسیر عبوری شاهد رفع ترافیک خواهیم بود.

مدیر پروژه‌های کلان شهری قم تصریح کرد: این طرح هم‌اکنون در حال اجرا بوده و قرار است با عملیات قرار گرفتن سازه‌ها در میان پل مسیر عبوری خودرو از کنار باکس‌ها فراهم شود.

یزدی ابراز داشت: در این طرح قرار است کسانی که از سوی خیابان هنرستان، عطاران، سمیه و یزدانشهر می‌خواهند به خیابان ساحلی بیایند، دیگر نیاز نیست که از خیابان دورشهر عبور کرده و به میدان جانبازان و بلوار نیایش بیایند.

مدیر پروژه‌های کلان شهری قم تاکید کرد: با اجرای این طرح این خودروها از کنار ریل راه آهن خود را به پل رسانده و از زیر پل عبور و به خیابان ساحلی می‌رسند.

وی بیان داشت: این امر موجب کاهش ترافیک در خیابان دورشهر و همچنین فلکه صفائیه خواهد شد و دسترسی به خیابان ساحلی و هسته مرکزی شهر را تسهیل می‌کند.

یزدی گفت: همچنین از سمت صفائیه نیز از باکس کنار گذر مصلی استفاده شده تا شاهد ترافیک کمتری در این مسیر باشیم.

مدیر پروژه‌های کلان شهری قم در خصوص زمان اجرای این پروژه تصریح کرد: در نظر داریم این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام رسیده و علاوه بر باز شدن پل بلوارامین ترافیک این منطقه نیز کمتر شود.

وی بیان داشت: اجرای این طرح جزو تعهدات پیمانکار پل جمهوری است که در ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول