اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار اصفهان:

رفع کمبودهای مناطق حاشیه، مهاجرت به شهرها را معکوس می‌کند

شهردار منطقه چهار اصفهان گفت: برطرف کردن مشکلات مناطق اطراف شهر و کمک به توسعه آنها، سبب رشد معکوس مهاجرت از شهر به روستا می‏شود.

رفع کمبودهای مناطق حاشیه، مهاجرت به شهرها را معکوس می‌کند

علیرضا پرهام امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مناطق شهرداری اظهار داشت: شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی منسجمی برای رشد متوازن شهر داشته و در تمام شهر رشد یکنواختی را شاهد هستیم.

وی در مورد حاکمیت شهرها و روستاهای اطراف شهر بیان داشت: حاکمیت در شهرها و روستاهای اطراف شهر باید به گونه‏ای صورت گیرد که کمبودهای این مناطق به سرعت برطرف و در نتیجه رشد معکوس مهاجرت از شهر به روستا اتفاق بیفتد.

شهردار منطقه چهار اصفهان با اشاره به طرح‌های عمرانی عظیم در حال اجرای شهر، تصریح کرد: پروژه‏های سنگینی که در سطح شهر صورت می‏گیرد توسط مردم هزینه می‌شود و به صورت طبیعی آنها حق دارند که خواهان این باشند که در پروژه‏های زیربنایی شهر از منابع عمومی و دولتی استفاده شود.

وی ادامه داد: اداره شهر به وسیله مردم امری منطقی است و شهروندان باید در هزینه‏های شهر مانند توسعه حمل و نقل عمومی مشارکت کنند.

پرهام با اشاره به محدوده‏های الحاق شده به شهرداری منطقه چهار گفت: مناطقی به شهرداری منطقه چهار ملحق شده و به دنبال آن شهرداری انتظار دارد مسئولان و سازمان‏هایی که در توسعه‌نیافتگی این مناطق دخیل بودند خود را از این قضیه مبرا ندانند.

وی در پایان اظهار داشت: ارگان‏هایی که در عدم رشد این مناطق نقش داشتند باید در جبران این نواقص به شهرداری کمک کنند تا بتوان نواقص و مشکلات منطقه را برطرف کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول