اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز مهاجرت معکوس

مهاجرت از شهرها به روستاها در آذربایجان شرقی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با اجرای طرح هادی در روستاها، مهاجرت روستاییان به شهرهای بزرگ متوقف شده است.

مهاجرت از شهرها به روستاها در آذربایجان شرقی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قربان محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ضمن ارائه عملکرد این نهاد به یادگار مانده از امام راحل اظهار کرد: با تلاش پرسنل خدوم و تلاشگر این نهاد و مطالعه طرح هادی در یک هزار و 380 روستا انجام شده است.

وی افزود: با اجرای طرح هادی در روستاها مهاجرت روستاییان به شهرهای بزرگ متوقف شده و در تعدادی از روستاهایی که طرح هادی در آن روستاها اجرا شده است مهاجرت معکوس ( مهاجرت از شهربه روستا ) به وجودآمده است.

169 هزار املاک مسکونی روستاییان آذربایجان شرقی سنددار شدند

محمدی اجرای ماده 133 قانون توسعه کشور را یکی از کارهای بسیار مهم بنیاد مسکن در روستاها توصیف کرد و گفت:  با همکاری اداره ثبت و اسناد استان تاکنون 169 هزار جلد سند مالکیت به املاک مسکونی روستاییان صادر و تحویل شده است.

وی با اشاره به ماموریت جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از سال‌ جاری صدور سند به املاک مسکونی شهروندان شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت جزو ماموریت جدید بنیاد مسکن در کل کشور است، اظهار امیدواری کرد، با توجه به وجود ظرفیت‌های قوی کاری که در این نهاد انقلابی وجود دارد همچنانکه در اجرای ماده 133 قانون توسعه کشور توفیقات این نهاد بسیار چشمگیر بوده است.

افتتاح بیش از 7 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی بهسازی 67 هزار واحد مسکونی روستایی و افتتاح بیش از 7 هزار واحد مسکونی مسکن مهر را از جمله تلاش‌های این نهاد یاد کرد و گفت: مقاوم‌سازی  12 هزار واحد مسکونی در روستاها و اجرای  4 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در سال ‌جاری  ازجمله برنامه آتی بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول