اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر مطرح کرد

طلب 32 میلیارد تومانی برق از مشترکان/ بوشهر بیشترین سرانه مصرف برق در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به طلب 32 میلیارد تومانی از مشترکان گفت: بوشهر بیشترین سرانه مصرف برق در کشور را دارد.

طلب 32 میلیارد تومانی برق از مشترکان/ بوشهر بیشترین سرانه مصرف برق در کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیدرضا رضوی صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر 105 برابر بدهی‌های خود را از مشترکان طلب دارد.

وی افزود: کارکنان و مدیران شرکت برق برای حل مشکلات برق در استان نهایت همت خود را به کار گرفته‌اند و اعتقادی کار می‌کنند، به همین دلیل تاکنون توانستیم بسیاری از مشکلات را کم کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطر نشان کرد: جذب اعتبار خارج از استان کار سختی است اما ما با تدابیر ویژه‌ای که اندیشیده بودیم مجوزی را برای اصلاح شبکه برق در بوشهر گرفتیم.

رضوی با بیان اینکه نسبت خاموشی‌ها در بوشهر به صفر رسیده است گفت: رضایتمندی مردم از برق در یکی دو سال اخیر گواه این مدعاست که با تلاش کارکنان برق و حمایت‌های مدیران ارشد استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: طبق آمارهای ارائه شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق فارس، شرکت برق بوشهر دو سال از اهداف از پیش تعیین شده جلوتر بوده و این موفقیت به دلیل کم کردن خاموشی‌ها و اصلاح شبکه‌ها محقق شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد: در ارزیابی‌های کشوری نیز شرکت توزیع برق بوشهر از نظر عملکرد شاخص‌های توانیر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

رضوی گفت: شرکت برق بوشهر در بین 56 شرکت توزیع برق در زمینه مدیریت مصرف رتبه نخست را از آن خود کرده است.

وی اظهار داشت: این موفقیت‌ها، ظرفیت‌های شرکت توزیع نیروی برق در تکنیک و استفاده از نیروهای انسانی مجرب و متعهد را نشان می‌دهد.

* اتوماسیون و کابلی شدن برق در استان بوشهر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اجرای دو طرح اتوماسیون(مدیریت بحران) و کابلی شدن برق( پدافند غیر عامل) به عنوان دو طرح کاربردی و مهم در استان خبر داد و گفت: اجرای این دو طرح که از مصوبات سفر سوم نیز هست بسیاری از مشکلات جزیی و کلی شبکه برق بوشهر را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه توان خود را برای اجرایی کردن کامل این دو پروژه به کار گرفتیم خاطر نشان کرد: برای اجرای این دو پروژه مهم 30 میلیارد تومان اعتبار از سوی توانیر به استان اختصاص یافته که پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

رضوی افزود: نوع کنتورهایی که قرار است در طرح کابلی شدن مورد استفاده قرار بگیرد نیز تست شده و در دو سال آینده 200 هزار کنتور هوشمند به منظور قرائت و کنترل از راه دور برای مشترکان استان نصب می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: در حالی که در سال 88 شش شرکت در مناقصات شرکت برق حضور داشتند اما این رقم در سال 90 به 22 شرکت رسید.

رضوی افزود: با توجه به حجم کار عقب افتاده‌ای که داریم گرما و حساسیت‌های اقتصادی و نظامی و تکنیکی را نیز باید بر مشکلات برق رسانی در بوشهر اضافه کنیم اما مدیران برق بوشهر در انجام وظایف خود اعتقادی کار می‌کنند.

وی گفت: استان بوشهر در کل کشور بیشترین سرانه مصرف برق را دارد به طوری که سرانه مصرف برق بوشهر سه برابر میانگین کشوری است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول