اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه راهسازی منطقه شمال:

تمام امور اجرایی کمربندی شمالی به وزارت راه سپرده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه راهسازی منطقه شمال با تاکید بر اینکه تمام امور اجرایی کمربندی شمالی به وزارت راه سپرده شد، گفت: کمربندی شمالی از پروژه‌های اولویت‌دار وزارت راه است.

تمام امور اجرایی کمربندی شمالی به وزارت راه سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن کلهری صبح امروز در جلسه شورای شهر ساری از بهره‌برداری پروژه کمربندی شمالی تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برای تکمیل پروژه کمربندی شمالی مشکل اعتباری نداریم.

وی با بیان اینکه تاکنون کمربندی شمالی ساری به‌دلیل محدودیت‌ها و مشکلات اعتباری همواره مورد کم‌توجهی بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، وزارت راه و شهرسازی نیز این طرح را ویژه دیده و نسبت به آن حساس شد و در حال حاضر کمربندی شمالی ساری از اولویت‌های مهم کشور در حوزه راهسازی است.

کلهر یادآور شد: مقرر شد یک سوم کارهای مربوط به این طرح توسط شهرداری انجام شود، ولی هرگونه مسئولیت اعتباری و اجرایی از عهده شهرداری خارج و برعهده وزارت راه قرار گرفته و ما موظف شدیم آن را تا پایان سال جاری به سرانجام برسانیم.

این مسئول طول کمربندی را 14.5  کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: اگر چه این کمربندی از داخل شهر عبور کرده و به صورت یک خیابان درآمده است ولی می‌تواند در کاهش ترافیک موثر باشد.

وی به اولویت‌های اجرای طرح کمربندی شمالی ساری اشاره کرد و گفت: اولویت نخست این طرح، حدفاصل سمسکنده تا میدان خزر است که بخش دوم حد فاصل سه راه جویبار تا گارد جنگل به طول 2.4  کیلومتر محسوب شده که هر یک از این دو راه به پیمانکار جداگانه‌ای واگذار می‌شود تا با ایجاد رقابت بین آنها، سرعت اجرای پروژه افزایش یابد.

مدیرکل حوزه راهسازی منطقه شمال با بیان اینکه در بحث آزادسازی به همکاری و کمک معنوی شورا و شهرداری ساری نیاز داریم، اذعان داشت: مناقصه برای تعیین پیمانکار بخش دوم پروژه به‌زودی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول