اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

شناسایی کارآفرینان در راستای نوآوری در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کارآفرینان با برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف شناسایی می‌شوند تا در نوآوری و شکوفایی کشور حرکت کنند.

شناسایی کارآفرینان در راستای نوآوری در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سلیمانی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای جامعه کارگری شهرستان خوی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار امسال جامعه پرتلاش کارگری و کارآفرینی به عنوان امین‌ترین و دلسوزترین قشر جامعه در خط مقدم پیشتازان و افتخارآفرینان عرصه‌ کار و تولید کشور هستند.

وی با بیان اینکه کارآفرینی موتور متحرک توسعه پایدار است، افزود: افزایش اشتغال حاصل حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است و با تلاش مسئولان محلی حجم سرمایه‌گذاری استان در سال 1391 به طرز چشمگیری افزایش می‌‌یابد که به یقین سبب ایجاد ظرفیت‌های جدید برای اشتغال منطقه خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان سبب افزایش اشتغال در جامعه است، اضافه کرد: تولید ملی توسط کارگران و کارفرمایان صورت می‌گیرد و حمایت از تولید ملی در اصل حمایت از تولیدکنندگان و کارگران است.

سلیمانی با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان بسیجی رکن اصلی جهاد اقتصادی کشور هستند و در خط مقدم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار دارند، تصریح کرد: از زمان تاسیس بسیج توسط امام(ره) دشمنان هیچگاه نتوانسته‌اند به اهداف بسیج و رویکرد ارزشی آن پی ببرند و این یادگاری ماندگار از امام راحل است که در طول سال‌های اخیر حضور پررنگ خود را در تمام عرصه‌ها به نمایش گذاشته است.

به گفته این مسئول رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی تمام که نشان‌دهنده نگاه دقیق معظم‌له به مسائل اقتصادی و سیاسی است و با هدف تاکید بر حل مشکلات مردم امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند چراکه با نامگذاری سال‌های گذشته زیرساخت‌های لازم برای تحقق این امر مهم پایه‌گذاری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فاکتور در تولید ملی حمایت از دانش و فکر کارآفرین است که دانشگاه‌ها می‌توانند با حمایت از برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملیاتی در حوزه آموزشی و پژوهشی زمینه تولید ملی را فراهم کنند.

به گفته سلیمانی جهاد اقتصادی و به تبع آن حمایت از تولید ملی، زمانی در مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد که نهادهای اقتصادی از انباشت ثروت در دست عده‌ای خاص و محدود جلوگیری کنند و دسترسی به امکانات تولید و رشد اقتصادی را برای همگان میسر ساخته و درآمدها و برخورداری‌ها را براساس سعی و تلاش هر یک از عوامل تولید ارزش‌گذاری کنند.

محمد باقرلو جانشین فرمانده سپاه شهرستان خوی نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به نقش امنیت اقتصادی در سرمایه‌گذاری و تولید ملی گفت: این همت کارگران و کارفرمایان بسیجی است که ایران اسلامی را به اوج رسانده است.

همچنین در این مراسم نماهنگی از جبهه‌های حق علیه باطل و جانفشانی‌های شهدای گمنام دوران دفاع مقدس پخش شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در پایان این مراسم به 35 تن از کارگران و کارفرمایان بسیجی شهرستان خوی لوح و هدایایی از سوی مسئولان محلی اهدا شد.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول