اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور

پاس نوین در کنار پاس قرار گرفت

خبرگزاری فارس: در هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور پاس نوین همدان قهرمان لیگ دسته دوم کشور شد و با صعود به لیگ دسته اول در کنار پاس قرار گرفت.

پاس نوین در کنار پاس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور پاس نوین همدان قهرمان لیگ دسته دوم کشور شد و با صعود به لیگ دسته اول در کنار پاس قرار گرفت.

پاس نوین که صعود خود را قطعی می‌دید در این دیدار فقط برای گرفتن قهرمانی و صعود بی‌چون و چرا قدم به میدان گذاشت و از همان دقایق ابتدایی بازی بر توپ و میدان مسلط شد و بازی خود را به حریف دیکته کرد تا بالاخره میل گل‌ز‌نی شدید و انگیزه بالای بازیکنان پاس نوین باعث شد دقیقه 12 علی‌اصغر عاشوری گل نخست بازی را به ثمر برساند.

بعد از این گل بازی کمی آرام‌تر دنبال شد اما باز هم میل گل‌زنی در این تیم خاموش نشد و دقیقه 20 و 38 حمید گلزاری امجد دو گل دیگر برای پاس نوین به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این بازیکنان پاس نوین بودند که هجومی بازی را آغاز کردند و علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 55 گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و تیر خلاص را شلیک کرد.

بعد از این گل بازیکنان پاس نوین کمی سیراب شدند و بازیکنان آشیان گستران ورامین با این گل کاملاً انگیزه خود را از دست دادند در دقایق پایانی بازی آرش محبی موفق شد گل پنجم تیم خود را به ثمر برساند.

پاس نوین با شکست پنج بر صفر آشیان گستران ورامین قهرمانی خود را در گروه ب لیگ دسته دوم قطعی کرد و موفق شد به لیگ دسته اول صعود کند.

سرمربی این تیم در پایان با بیان اینکه به لطف خدا بازی بسیار خوبی انجام دادیم، افزود: دو هفته که از بازی تالش می‌گذشت برای این بازی زحمت کشیدیم و از آن جا که می‌دانستیم حساسیت این بازی بالا است تمام تلاش خود را به کار بردیم.

رضا طلایی درباره اینکه چند درصد از بازیکنان فعلی تیم می‌توانند در لیگ یک بازی کنند گفت: اگر این تیم در این فصل در لیگ یک بازی می‌کرد من به شما قول می‌دادم که جزو شش تیم برتر می‌شد ما بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم و مطمئن هستم بیش از 50 درصد این بازیکنان توانایی بازی در لیگ یک را دارند.

از مهم‌ترین اتفاقات این بازی تغییر نام پاس نوین به "الوند" بود که در بین دو نیمه مالک باشگاه اعلام کرد

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول