اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان

76 هزار نفر واجد شرایط حضور در دور دوم انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: 76 هزار نفر در تویسرکان واجد شرایط برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

76 هزار نفر واجد شرایط حضور در دور دوم انتخابات هستند

حسن رضانیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: فرآیند دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه آینده 15 اردیبهشت ماه در شهرستان تویسرکان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رأی در تویسرکان به 97 شعبه افزایش یافته است، گفت: در راستای تسریع و تسهیل روند اجرای انتخابات و ارائه خدمات مناسب و پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردم در این دوره سه شعبه به شعب اخذ رأی شهرستان اضافه شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه 60 شعبه در روستاهای بخش مرکزی و قلقلرود و 37 شعبه شهری در این روز فعال هستند، بیان داشت: 58 شعبه ثابت و 39 شعبه سیار در قالب یک برنامه زمانی از پیش تعیین شده در روز 15 اردیبهشت ماه آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند. 

وی تعداد رأی اولی‌ها در این دوره برای حضور در صحنه اجتماعی- سیاسی انتخابات را 280 نفر خواند و خاطرنشان کرد:  تعداد 76 هزار نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

رضانیا با تأکید بر اینکه در مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کارگاه‌های آموزشی در قالب طرح و برنامه منسجم در سطح شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: مانور فرضی انتخابات رایانه‌ای در چهار مدرسه در سطح شهرستان و محل برپایی نماز جمعه با حضور عوامل ستاد انتخابات در حجم وسیعی به منظور آشنایی اقشار مختلف برگزار شد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی برای بازآموزی مجدد کاربران انتخابات الکترونیک تویسرکان خبر داد و گفت: مانور فنی به منظور آمادگی کامل همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزارکننده انتخابات الکترونیک در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار تویسرکان اضافه کرد: با حضور کارشناسان کاردان امر کارگاه‌های توجهیی و آموزشی در راستای بازنگری بر آموزه‌های انتخابات الکترونیک برای نمایندگان فرماندار، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی به ویژه کاربران در بازه زمانی تعریف شده بر پا شده است.

وی از آمادگی کامل تویسرکان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات تمام الکترونیک خبر داد و اظهار داشت: همه زیرساخت‌های بنیانی سخت‌افزاری و نرم افزاری برای انتخاب و بسترهای لازم در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در شهرستان فراهم است.

رضانیا با اشاره به اینکه فرآیند مرحله نخست انتخابات مکانیزه با موفقیت چشمگیری در 12 اسفند سال 90 برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت حداکثری و بی‌سابقه مردم تویسرکان در صحنه سیاسی- اجتماعی انتخابات و همگرایی و هم‌اندیشی عوامل اجرایی در عملیاتی شدن این مهم  عناصر راهبردی و اصلی در موفقیت این امر ملی بوده‌اند.

وی در پایان سخنان خود امانتداری و صیانت از حق مردم را از جمله شاخصه‌های برتر انتخابات الکترونیک دانست و اذعان داشت: ارتقای ضریب سلامت برگزاری انتخابات، تسریع بخشی به اجرایی شدن امور انتخابات و استفاده بهینه از فرصت‌ها را از دیگر امتیازهای این مهم برشمرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول