اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زن صورت می‌گیرد

تجلیل از بانوان نمونه شاغل خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته زن و ولادت حضرت فاطمه(س) از بانوان نمونه شاغل در دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تجلیل می‌شود.

تجلیل از بانوان نمونه شاغل خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌السادات جلیلی حسینی عصر امروز در جلسه گرامیداشت هفته زن و ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: باید پیام مکتب حضرت فاطمه(س) را آنچنان که شایسته و بایسته زن مسلمان است هم در خانواده و هم در جامعه پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز موج اسلام‌خواهی و الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان طنین‌انداز شده است، افزود: باید با برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی پیام مکتب حضرت فاطمه(س) را به بانوان سراسر جهان برسانیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: سرمایه یک زن علاوه بر کار و تلاش در کنار همسرداری، تربیت فرزند صالح و سالم است که این فرزندان صالح می‌توانند سرمایه‌های ارزنده‌ای برای پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی باشند.

حسینی تصریح کرد: امید است در ایامی که پیش رو داریم بتوانیم پیام مکتب حضرت فاطمه(س) را در عرصه‌های مختلف در جامعه پیاده و در راستای الگودهی و الگوپذیری از این بانوی اسوه در سطح جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه سلامت جامعه در گرو سلامت بانوان جامعه است، گفت: حضور گسترده بانوان در دولت نهم و دهم سبب شده تا جامعه ما روز به روز درخشندگی  و تابندگی بیشتری پیدا کند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی تجلیل از بانوان نمونه شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، بازدید از کارخانجات تولیدی، برگزاری مانور امداد و نجات، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی را از برنامه های گرامیداشت هفته زن عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول