اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرار یکی از متهمان پرونده ضرب و شتم خبرنگار نود

قرار بازداشت برای متهم اصلی صادر شد

خبرگزاری فارس:برای متهم اصلی پرونده ضرب و شتم خبرنگار و تصویربردار نود در اصفهان قرار بازداشت صادر شد.

قرار بازداشت برای متهم اصلی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خبرنگار و تصویربردار برنامه نود که برای تهیه گزارش از ورزشگاه نقش‌جهان رفته بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این خبر حاکی از آن است که پیش از ظهر امروز حدود ساعت 11 خبرنگار و تصویربردار برنامه نود برای گزارش تهیه کردن از آخرین وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان در حالیکه پیش‌تر با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان هماهنگ کرده بودند، به این ورزشگاه رفتند.

اما زمانی که تصویربردار نود با دوربین از اتومبیل پیاده شد، مورد هجوم نگهبان مجموعه و عوامل اجرایی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان که به روال هر هفته روزهای تعطیل در این مجموعه تمرین می‌کنند قرار گرفت و درگیری لفظی به کتک‌کاری شدید کشیده و خبرنگار و تصویربردار برنامه نود مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

یکی از ضاربین متواری شده و انتظامات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان متعهد شده که این فرد را به مراجع قضایی معرفی کند.

برای متهم اصلی این پرونده با حکم مراجع قانونی، قرار بازداشت صادر شده است.

دوربین برنامه نود و اتومبیل خبرنگار این برنامه در جریان این درگیری‌های مورد آسیب جدی قرار گرفت و تصویربردار نیز به شدت از ناحیه سر و گردن جراحت پیدا کرده است.

خبرنگار برنامه نود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از پیگیری‌های استاندار اصفهان و معاون سیاسی امنیتی و هم‌چنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاون امور بانوان و مدیر روابط عمومی این اداره تقدیر کرد.

امیرحسین حاجی‌رحیمیان افزود: بعد از ابراز ندامت متهم اصلی، از حق قانونی خود در قبال وی گذشت کردیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول