اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

استقامت و پایداری بسیج عامل زبونی دشمن است

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: استقامت و پایداری بسیج عامل زبونی دشمن است.

استقامت و پایداری بسیج عامل زبونی دشمن است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: امروز یکی از وظایف کلی بسیج حضور در عرصه های علمی و پژوهشی کشور است که تشکیل کلاس‌های علمی، آموزشی و اجرای پژوهش های علمی جهت تقویت بنیه علمی و پژوهشی و ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان از اهم این وظایف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بسیج با ویژگی‌های مهمی مانند مردمی بودن و اتکا به فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنین به کارگیری اقشار و تخصص‌های گوناگون برای مشارکت‌های ملی ظرفیت‌های متنوعی برای مقابله با تهدیدات دارد.

فیضی‌زاده  گفت: مسلم این است که در جوامع و نظام‌هایی مانند ایران که در برابر نظام ظالمانه جهانی مقاومت می‌کند و تسلیم محض وضع موجود جهانی نیستند، تهدیدات همواره وجود دارند از این رو باید توجه داشته باشیم که تهدیدات فقط جنبه نظامی ندارد و دشمن در این زمینه به انجام تهدیدات امنیتی و نرم روی آورده است.

وی تصریح کرد: استقامت و پایداری بسیج عامل زبونی دشمن است و ما امروز نه تنها ترسی از آمریکا نداریم بلکه این آمریکاست که از صفوف به هم فشرده بسیج و ملت ایران واهمه دارد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیجیان همچنان که در جنگ سخت، عزت آفریدند باید در جنگ نرم هم به عنوان طلایه‌داران مقابله با دشمن پیشتاز باشند.

وی، حضور بسیج را مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها نامید و یادآور شد: دشمنان به فکر جدایی مردم از نظام بودند و بسیج در حال حاضر نقش حلقه واسط بین مردم و نظام را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول