اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال همدان:

همدان اسپانسری برای هندبال ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان همدان با بیان اینکه همدان اسپانسری برای هندبال ندارد، از مسئولان خواست یک سالن اختصاصی هندبال در اختیار هیئت هندبال قرار دهند.

همدان اسپانسری برای هندبال ندارد

حمید کرم بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیست و سوم فروردین نخستین مجمع هیئت مدیره را برگزار کردیم، اظهار داشت: برگزاری مسابقات استانی، اعزام تیم به خارج از استان، برگزاری یک دوره کارگاه آموزش هندبال آقایان و بانوان، برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی هندبال ساحلی آقایان در ملایر، برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 بانوان در نهاوند، برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 آقایان در نهاوند و برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 در ملایر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط هیئت هندبال به شمار می‌رود.

به گفته وی برگزاری یک دوره کلاس مربیگری بانوان در همدان، برگزاری کارگاه آموزشی مربیگری داوران، برگزاری کارگاه آموزشی داوری و مربیگری، اعزام آقای علی غفاری به کلاس ارتقای داوری درجه 2 به قزوین، اعزام خانم‌ها موسویان و فرجی به کلاس‌های داوری در سنندج از دیگر فعالیت‌های این هیئت به شمار می‌رود.

رئیس هیئت هندبال همدان ادامه داد: برگزاری نخستین دوره جشنواره مدارس هندبال نونهالان، برگزاری مسابقات جام رمضان در مقطع نونهالان، برگزاری جشنواره پایانی مدارس هندبال در نهاوند و برگزاری مسابقات انتخابی لیگ دسته دوم را می‌توان به عنوان بخشی دیگر از فعالیت‌های این هیئت برشمرد.

 کرم‌بیگی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته تیم‌های زیادی به خارج از کشور اعزام شده‌اند، در ادامه سخنانش اظهار داشت: در سال گذشته تیم نوجوانان همدان در قسمت بانوان مقام سوم مسابقات کشوری را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در مسابقات دسته 1 کشور بانوان، نیز مقام پنجم کشور را از آن خود کردیم، افزود: در لیگ دسته دوم کشور نیز منتخب استان در قسمت بزرگسالان مقام چهارم لیگ را کسب کرد.

 رئیس هیئت هندبال همدان درباره انتخابات هیئت‌ها نیز گفت: انتخابات مجمع عمومی در شهریور یا مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مبنای ما در هندبال استان مبنی بر این است که مجموعه قائل به شخص نباشد، در توضیح این مطلب اظهار داشت: در پی آن هستیم که تغییر در مدیریت نه تنها هیچ تأثیری در روند اجرای برنامه‌‎ها نداشته باشد بلکه زمینه‌ساز تقویت مجموعه باشد.

کرم‌بیگی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم‌های پایه سخن راند و ابراز داشت: از سال 88 با اقدامات صورت گرفته، مدارس هندبال به مقطع راهنمایی و نوجوانان راه یافته‌اند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه خدا را شاکریم سال گذشته تیم نوجوانان هندبال بانوان مقام سوم کشور را کسب کرد، اضافه کرد: این مهم برای نخستین بار رخ داد و باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

رئیس هیئت هندبال همدان با تقدیر و تشکر از حمایت‌کنندگان از این ورزش، از نقش فعال هیئت‌های شهرستان سخن گفت و ادامه داد: خوشبختانه استان همدان دارای ظرفیت خوبی در بخش ورزش هندبال است.

وی در رابطه با تعداد ورزشکاران هندبالیست در همدان گفت: در بخش بانوان و آقایان در سطح شهرستان همدان چندین کانون وجود دارد که در هر کانون حدود 20 تا 25 ورزشکار فعالیت می‌کنند.

به گفته کرم‌بیگی، کانون سعیدیه مخصوص سه مقطع سنی، کانون هفتم تیر مجموعه صدف ویژه سه مقطع نوجوانان، نونهالان و متوسطه و کانون ابن سینا نیز مخصوص تیم بزرگسالان است که سه جلسه در هفته فعالیت مستمر دارند.

وی تأکید کرد: در بخش بانوان نیز در کانون سعیدیه، ابن سینا و در مجموعه آموزش و پرورش در شهرک حصار شاهد فعالیت علاقه‌مندان به این ورزش هستیم.

رئیس هیئت هندبال همدان با اشاره به اینکه 200 نفر در کانون‌ها فعالیت مستمر دارند، ابراز داشت: نیروی انسانی خوبی در هندبال داریم و همه هندبالیست‌ها با تجربه و دوره دیده هستند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در همدان اسپانسری در هندبال نداریم و تنها منبع ما سازمان ورزش و جوانان است، ابراز داشت: این اداره با در اختیار گذاردن سالن‌های ورزشی به صورت استیجاری به ما کمک می‌کند، در اعزام‌ها نیز آقای افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان، همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

کرم‌بیگی در ادامه سخنانش از مسئولان خواست یک سالن اختصاصی هندبال در اختیار هیئت هندبال قرار دهند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر وی درباره انتقادهایی که از پاس می‌شود؟ گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند شاید از جا به جایی بودجه‌های ورزشی اطلاع ندارند.

رئیس هیئت هندبال استان همدان ادامه داد: تیم‌های حرفه‌ای شرایط خاص خودشان را دارند به این صورت که بودجه‌بندی آنها در کشور متفاوت است و در این میان بودجه‌های پاس نیز خاص خودش است.

وی با بیان اینکه تیم پاس در همدان باعث تقویت بسیاری از ورزش‌ها در استان شده است؛ تأکید کرد: پاس باعث حرفه‌ای شدن ورزش استان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول