اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط امدادگران در حال انجام است

تلاش برای یافتن معلول گم شده در ارتفاعات فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فیروزکوه گفت: در پی مفقود شدن رامین جعفری 25 ساله در کوه‏های شادمهن فیروزکوه، جست‏وجو برای یافتن این فرد که از ناحیه یک دست و یک پا معلول است، ادامه دارد.

تلاش برای یافتن معلول گم شده در ارتفاعات فیروزکوه

علی درویش‏خضری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: رامین جعفری 25 ساله که برای جمع‏آوری انواع سبزی کوهی و قارچ به همراه خانواده خود به کوه‏های روستای شادمهن از توابع شهرستان فیروزکوه رفته بود، پس از پراکنده شدن اعضای خانواده مفقود شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: فرد گم شده از ناحیه یک دست و یک پا معلول است.

وی تاکید کرد: پس از تماس خانواده این فرد گم شده با فرمانداری شهرستان فیروزکوه، یک اکیپ 12 نفره از هلال احمر به همراه کوهنوردان و شکاربانان برای جست‏وجو راهی منطقه شدند.

درویش‏خضری با بیان اینکه این فرد روز هشتم اردیبهشت ماه در ارتفاعات روستای شادمهن فیروزکوه گم شده تاکید کرد: عملیات جست‏وجو تا به حال ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از به نتیجه نرسیدن عملیات جست‏وجو در روز هشتم اردیبهشت توسط این اکیپ 12 نفره، در روز نهم اردیبهشت ماه به طور مجدد اکیپ‏ هلال احمر به همراه اعضای شورای تامین شهرستان فیروزکوه، نیروهای سپاه، بسیج، شوراها و دهیاران و ... در منطقه حضور یافتند تا برای یافتن فرد گم شده همکاری کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: جست‏وجوها در روز نهم اردیبهشت ماه نیز به نتیجه نرسید و همچنان امروز تمام نیروها در تلاش برای یافتن رامین جعفری در ارتفاعات روستای شادمهن هستند.

درویش‏خضری تصریح کرد: جست‏وجو برای یافتن این فرد معلول در ارتفاعات روستای طارس نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو اکیپ از سگ‏های جسدیاب از پیشوای ورامین به همراه اکیپ‏های قبلی همچنان در حال گشت‏زنی منطقه هستند و جست‏وجو کماکان ادامه دارد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: به محض پیدا شدن فرد گم شده، اخبار جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول