اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر اعلام کرد

عطوفت اسلامی در زندگی شهروندان باقرشهر در کنار مهاجران

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره برخورد مناسب ایران اسلامی با مهاجران گفت: ایران اسلامی بر حسب منطبق بر آموزه‌های دینی خود پذیرای مهاجران بوده و شهروندان باقرشهری با عطوفت اسلامی در کنار مهاجران زندگی مسالمت آمیزی دارند.

عطوفت اسلامی در زندگی شهروندان باقرشهر در کنار مهاجران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ظهر امروز در بازدید مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از شهرداری باقرشهر با خیرمقدم به ایشان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر حسب وظیفه انسانی و منطبق بر آموزه‌های دینی خود پذیرای مهاجران بوده است و ما در اقصی نقاط کشور اسلامیمان شاهد زندگی مسالمت آمیز و سراسر لطف میهمانان شرقی از جمله مهاجرین افغانی با هم میهنانمان هستیم.

شهردار باقرشهر افزود: این برخورد محبت آمیز با ایشان از جمله دستورات اسلام و خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی در ادامه با اشاره به حضور اتباع کشورهای همسایه در شهر باقرشهر گفت: شهروندان باقرشهری با عطوفت اسلامی و سعه صدر در کنار مهاجرین و اتباع خارجی زندگی مسالمت آمیزی دارند و با وجود اشتغال افاغنه و محدود شدن بازار کار شهروندان، تاکنون هیچگونه مشکلی در جریان زندگی شهری مشاهده نشده است.

شهردار باقرشهر در پایان با اشاره به برگزاری طرح آمایش سرزمینی عنوان کرد: با همکاری اداره کل امور اتباع و با همکاری این شهرداری بستر مناسب برای اخذ عوارض اقامت اتباع و صدور گذرنامه و خدمات دیگر انجام شده است و ما آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های دیگر را داریم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران پس از بازدید از شعبه امور اتباع و مهاجرین باقرشهر از زحمات و همکاری شورای تامین شهرستان ری که در برقراری نظم و امنیت و احترام به میهمانان جمهوری اسلامی ایران مساعدت و همکاری کرده‌اند قدردانی و از اجرای سومین سال متوالی طرح آمایش هشت اتباع افغانی با همکاری شهرداری در باقرشهر تجلیل کرد.

این گزارش حاکی است،در بازدید مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نایب رئیس شورای اسلامی شهر و معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول