اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین: همه وعده‌های انتخاباتی عملی خواهند شد

خبرگزاری فارس: "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری منتخب روسیه تاکید کرد که وعده‌های وی در جریان مبارزات انتخاباتی در خصوص بهبود وضعیت اجتماعی این کشور همگی برای توسعه روسیه ضروری بوده و حتما تحقق پیدا خواهند کرد.

پوتین: همه وعده‌های انتخاباتی عملی خواهند شد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری منتخب روسیه اعلام کرد که همه وعده‌هایی مربوط به اصلاحات اجتماعی که در زمان مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری داده شده، همگی تحقق پیدا خواهند کرد.

پوتین روز شنبه در جلسه مشورتی در خصوص عملی شدن اهدافی که وی در یکی از مقالات انتخاباتی خود تحت عنوان «ایجاد عدالت، سیاست اجتماعی برای روسیه» گفت: من همه را به این امر فرا می‌خوانم تا تصمیماتی که در نهایت امر در رابطه با بهبود وضعیت اجتماعی در کشور اتخاذ خواهند شد، همگی نه تنها با دیدگاه‌های اقتصادی، بلکه با اصل عدالت اجتماعی مطابقت داشته باشند. و اطمینان می‌دهم که در این رابطه تمامی وعده‌های انتخاباتی به اجرا گذاشته خواهند شد.

نخست وزیر روسیه تاکید کرد: تمامی آنچه در مبارزات انتخاباتی گفته شد، مربوط به مبارزات سیاسی طی دو سه ماه مبارزات سیاسی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری نبودند، بلکه آنها همگی برای بهبود اوضاع اجتماعی در کشور، چه در عرصه جغرافیای مردمی و چه در زمینه تحصیلاتی و درمانی، ضروری هستند و باید مورد اجرا گذاشته شوند.

به عقیده رئیس‌جمهوری منتخب روسیه، اینها همگی نیازهای حیاتی برای توسعه کشور است و چه وعده انتخاباتی باشند یا نباشند، در هر صورت باید تحقق یابند.

ولادیمیر پوتین در جریان مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری، 7 مقاله بعنوان برنامه انتخاباتی خود به چاپ رساند که مربوط به تامین امنیت داخلی روسیه، امنیت بین المللی روسیه، سیاست اقتصادی و اجتماعی روسیه، توسعه آزادی‌های دموکراتیک و روابط بین المللی روسیه بودند.

وی در اواخر ماه فوریه در بحبوحه مبارزات انتخاباتی اعلام کرد که برنامه وی برای توسعه کشور، به هیچ وجه اظهارت انتخاباتی نیستند و طرح‌های ارائه شده همگی باید عمل شوند.

مراسم رسمی تحلییف ولادیمیر پوتین که در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه 4 ماه مارس گذشته با کسب 63.60 درصد کل آراء به پیروزی رسید قرار است در تاریخ 7 ماه مه (18 اردیبهشت) برگزار شود.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول