اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

معاون پوتین: روسیه در صدد تهیه دکترین نظامی جدید است

خبرگزاری فارس: معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد این کشور در طول سال جاری دکترین نظامی جدید خود را تهیه خواهد کرد که استقرار سامانه دفاع ضد موشکی آمریکا را از جمله مهمترین تهدیدات خارجی برای روسیه دانسته است.

معاون پوتین: روسیه در صدد تهیه دکترین نظامی جدید است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "دمیتری راگوزین" معاون نخست وزیر روسیه که مسئولیت سرو سامان دادن به فعالیتهای دولت در عرصه نظامی-دفاعی را برعهده دارد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا آخر سال جاری احتمالا کار تهیه دکترین نظامی جدید روسیه به پایان خواهد رسید.

راگوزین توضیح داد: در حال حاضر ما راهکار دیگری داریم که "ولادیمیر پوتین" به آنها اشاره کرده است و این راهکار از سوی رئیس‌جمهوری جدید روسیه تحقق پیدا خواهد کرد. دکترین نظامی جدید روسیه بر اساس اصول علمی و فنی مبتنی خواهد بود که دقیقا روشن خواهد کرد که روسیه در چه جهتی گام بر می‌دارد و کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به اهداف خویش چیست. 

بر اساس اطلاعات معاون نخست وزیر، آغاز مراحل تهیه دکترین جدید نظامی روسیه در اواسط ماه مه خواهد بود.

مهمترین مسائل در دکترین نظامی روسیه تهدیدات خارجی ناشی از استقرار سامانه دفاع ضد موشکی آمریکا در قاره اروپا و در نزدیکی مرزهای این کشور، نظامی کردن فضا و افزایش سلاح‌های فوق مدرن راهبردی غیرهسته‌ای است.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول