اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

با وعده کابینه وزراء کاملا جدید

میدویدیف: «حاکمیت دوگانه» با پوتین ادامه خواهد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهوری روسیه امروز اعلام کرد به عقیده او بسیار سازنده است که سرنوشت کشور تنها به یک فرد وابسته نباشد و «حاکمیت دوگانه» بین او و "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری منتخب برای مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

میدویدیف: «حاکمیت دوگانه» با پوتین ادامه خواهد داشت

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری میدویدیف" رئیس‌جمهوری روسیه امروز پنج شنبه در مصاحبه با 5 شبکه تلویزیونی این کشور در تشریح کار مشترک خود با "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر و رئیس‌جمهوری منتخب این کشور گفت: بد نیست وقتی سرنوشت کشور تنها وابسته به یک فرد نباشد و «حاکمیت دوگانه» مسئله‌ای است برای مدتها ادامه خواهد داشت.

میدویدیف افزود: من معتقدم که بد نیست که سرنوشت کشور و روند اوضاع سیاسی تنها وابسته به یک فرد نباشد و او هر چه در سر دارد، بگوید و همان شود. ولی وقتی تصمیم گیری‌ها در یک روند بررسی اتخاذ شوند و در کشور چند فرد با نفوذ وجود داشته باشند که بر جریانات سیاسی تاثیرگذار باشند، به مراتب بهتر است.

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: در رابطه با دورنمای کار مشترک ما با ولادیمیر پوتین باید بگویم که ما دورنمای مشخصی را برای این منظور در نظر داریم و من باید بگویم که همه باید خیالشان راحت باشد، چرا که این «حاکمیت دوگانه» برای مدت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. 

میدویدیف همچنین وعده داد که در دولت آینده روسیه افراد تازه بسیاری حضور خواهند داشت.

وی گفت: من فقط یک چیز را می توانم بگویم و آن اینکه این قصد من است و "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری منتخب روسیه هم در این خصوص با من هم عقیده است که ترکیب کابینه وزراء آینده کاملا جدید خواهد بود.

میدویدیف در پاسخ به این سئوال که چند وزیر جدید در دولت آینده حضور خواهد داشت، گفت: تعداد بسیاری.

رئیس‌جمهوری روسیه امروز در گفت‌وگویی مستقیم با 5 شبکه تلویزیونی فدرال این کشور به سئوالات مطرح شده پاسخ داد که در چارچوب آنها در واقع نتیجه 4 سال دوره ریاست‌جمهوری خود و همچنین برنامه‌ها خود برای دولت آینده روسیه را مطرح کرد.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول