اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

افتتاح هزار و 114 واحد مسکن مهر شهری در بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از افتتاح یک هزار و 114 واحد مسکن مهر شهری در این منطقه با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

افتتاح هزار و 114 واحد مسکن مهر شهری در بهبهان

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده در راستای ارزیابی عملکرد مسکن مهر بهبهان، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با مجریان طرح مسکن مهر تاکنون مطلوب بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تکمیل پروژه مسکن مهر یکی از اولویت‌های دولت مهرورز و خدمتگزار دهم است، باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان به‌ویژه مجریان طرح باشد.

فرماندار بهبهان با اشاره به سفر امروز معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان، خاطر نشان کرد: این منطقه در مجموع تعداد 5 هزار و 11 واحد مسکن مهر را در خود گنجانده است.

وی با تفکیک تعداد این واحدها ادامه داد: از تعداد نامبرده، یک هزار و 114 واحد شهری و مابقی مسکن مهر روستایی هستند.

باذلی محبوب همچنین بیان کرد: امروز 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر آماده افتتاح در این منطقه به بهره‌برداری رسیده و به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

به گفته وی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تاکنون نسبت به رفع موانع و مشکلات اجرایی و مالی تعاونی‌های مسکن مهر مساعدت لازم را داشته‌اند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول