اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رها شدن

مجموعه ورزشی محبی گراش در حال تخریب است

خبرگزاری فارس: مجموعه ورزشی محبی گراش، با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه‌تمام رها شده و در حال تخریب است.

مجموعه ورزشی محبی گراش در حال تخریب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، مجموعه ورزشی محبی گراش از سال 1378 به همت خیر گراشی با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد تومان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع آغاز به ساخت شد.

این مجموعه در سال 1387 با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به سازمان تربیت‌بدنی وقت واگذار شد که تاکنون هیچ اقدامی برای تکمیل آن انجام نشده بلکه روزبه‌روز در حال تخریب است.

میرزا اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش با بیان اینکه سال 91 تکمیل پروژه دکتر محبی در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد، اظهار داشت: عملیات تکمیل سالن مجموعه ورزشی محبی به زودی شروع می‌شود.

وی افزود: در دور دوم سفر ریاست جمهور به فارس، 500 میلیون تومان برای اتمام این پروژه اختصاص داده شد که در مرحله نخست 156 میلیون تومان از محل مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به این استان و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تخصیص یافته که اداره فنی و مهندسی پس از انجام تشریفات مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکار برای ساخت این مجموعه شروع به کار می‌کند.

به گزارش فارس، با وجود جمعیت 50 هزار نفری شهرستان گراش و همچنین واقع شدن این سالن در کنار مسکن مهر 999 واحدی این شهرستان، نیاز به تکمیل و تجهیز این سالن بیشتر از قبل احساس می‌شود.

گراش دارای دو سالن ورزشی چند منظوره، 9 سالن ورزشی تمرینی و یک زمین چمن است که به ازای هر نفر یک متر فضای ورزشی وجود دارد و با بهره‌برداری از مجموعه ورزشی محبی، این رقم به یک متر و نیم افزایش می‌یابد.

شهرستان گراش دارای 3 هزار ورزشکار است که در 15 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند و از فعال‌ترین آن‌ها می‌توان به هیئت‌های فوتبال، پینگ پنگ و والیبال اشاره کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول