اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در جشنواره خلیج فارس

غرب دکترین برخورد تمدن‌ها را آغاز کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه زمانی که غرب متوجه مانعی بزرگ به نام انقلاب اسلامی در مقابل نظریات خود شد، دکترین برخورد تمدن‌ها را آغاز کرده، گفت: در این بین خلیج فارس به عنوان نقطه قوت فرهنگی مورد هجوم واقع شده است.

غرب دکترین برخورد تمدن‌ها را آغاز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شنبه شب در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم‌ها و جشنواره‌ها، پاسداری از میراث فرهنگی و معنوی خلیج فارس است و برای اینکه بخواهیم از جغرافیای سیاسی مذهبی و معنوی خلیج فارس دفاع کنیم این مراسم‌ها را برپا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فلسفه برگزاری این مراسم‌ها پاسداری از گوهر گران‌بهایی به نام خلیج فارس است و اهمیت این آب‌راه و جزایر موجود در آن اشاره و افزود: بی‌شک خلیج فارس بهترین فرصت اقتصادی، دفاعی، امنیتی و استراتژیکی است.

استاندار هرمزگان افزود: نباید اهمیت خلیج فارس را تنها در چند مورد یاد شده خلاصه دانست بلکه امروز اهمیت خلیج فارس، اهمیتی است که در مجاورت با ایران اسلامی در حوزه فرهنگی و معنوی پیدا کرده است.

به گفته عزیزی باید امروز سرزمین خلیج فارس و ایران اسلامی را قلب جهان اسلام دانست.

وی ادام داد: جعل عنوانی که طی سال‌های اخیر نیز صورت گرفته ریشه در جایگاه فرهنگی خلیج فارس دارد چرا که این آبر‌اه به نام سرزمینی است که امروز به عنوان مطرح‌ترین کشور دنیا در حال رشد و خودنمایی است.

عزیزی با بیان اینکه خلیج فارس در استراتژی قرن بیست و یکم جایگاه بزرگ و با اهمیتی دارد، گفت: امروز ایران اسلامی به کمک جغرافیای سیاسی، معنوی، مذهبی خلیج فارس اندیشه‌های خود را در مقابل جریان‌های غربی قرار داده و به اثبات رسانیده که تنها اسلام قدرت مواجهه با تمدن غرب را داراست.

این مسئول اضافه کرد: از زمانی که نظریه‌پردازان غرب متوجه شدند که بزرگ‌ترین مانع در برابر آنها گفتمان انقلاب اسلامی است، دکترین برخورد تمدن‌ها را آغاز کردند.

استاندار هرمزگان اذعان داشت:‌ زمانی که اجرای چنین دکترینی در دست اجرا باشد مطمئناً موقعیتی همانند خلیج فارس مورد هجوم قرار می‌گیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی با ام‌القرایی ایران اسلامی به پا خاسته‌اند، متذکر شد: سران استکبار به درستی به این امر واقفند که یک حرکت عظیم مردمی در منطقه و حتی دنیا علیه آنها در حال سربلند کردن است.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول