اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

هیچ برنامه فرهنگی به دلیل بی‌پولی بر زمین نمانده است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با قدردانی از حمایت‌های مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ برنامه فرهنگی در این شهرستان به دلیل بی‌پولی بر زمین نمانده است.

هیچ برنامه فرهنگی به دلیل بی‌پولی بر زمین نمانده است

آزاد خردمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: اگرچه نگاه حمایتی به برنامه‌های فرهنگی به ‌ویژه در یکی دو سال گذشته روند مطلوبی داشته ولی به این دلیل که حوزه فرهنگ یک حوزه گسترده است نیازمند اعتبارات بیشتری در این زمینه هستیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: در حوزه فرهنگ هر اندازه هم که پول خرج کنیم کم است زیرا فرهنگ زیربنا و شروع هر حرکتی برای توسعه و پیشرفت است.

خردمند با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه بزرگ‌ترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است، بیان کرد: اختصاص اعتبارات بیشتر به این شهرستان در حوزه فرهنگ می‌تواند زمینه و بستر پیشرفت و عمران و آبادانی را فراهم کند و سرعت توسعه این شهرستان متمدن و با هویت تاریخی را شتاب ببخشد.

وی با تقدیر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف این استان برای پوشش اقدامات و نیازهای فرهنگی شهرستان کهگیلویه گفت: حقیقتا رسانه‌های این استان تا آنجا که در توانشان بود در کنار برنامه‌ها و اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند و مدیریت این شهرستان را در حوزه فرهنگ یاری دادند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه انتظار خود و همکارانش را از رسانه ملی فراتر از سطح همکاری کنونی این رسانه خواند و تاکید کرد: اگرچه رسانه ملی در این شهرستان برای پوشش برنامه‌های فرهنگی همکاری دارد ولی انتظار ما بسیار بیشتر است که امید داریم این همکاری و پوشش مسائل و نیازهای فرهنگی شهرستان کهگیلویه به مراتب بهتر از گذشته شود.

* در جنگ نرم بدون کمک رسانه‌ها نمی‌توانیم کار مؤثری بکنیم

خردمند فرهنگ را پایه و اساس توسعه خواند و بیان داشت: هر جا که رسانه‌ها در میدان بودند در آن جا توفیق و پیشبرد امور حاصل شد.

این مسئول فرهنگی در شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در جنگ نرم که فرهنگ غنی این مرز و بوم آماج حملات دشمن قرار گرفته، بدون رسانه‌های داخلی و محلی هیچ کاری برای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و ملی خود نمی‌توانیم انجام دهیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه تقویت رسانه‌ها را امری لازم دانست و تصریح کرد: ساماندهی خبرنگاران فعال در این شهرستان و پیگیری کارت خبرنگاری و امورات بیمه حداقل کاری است که در این مدیریت در دست اقدام است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با قدردانی از حمایت‌های مالی و معنوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ برنامه فرهنگی در این شهرستان به دلیل بی‌پولی بر زمین نمانده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری با انگیزه و توان بیشتر در کنار حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از برنامه‌های فرهنگی به انجام وظایف خود در حوزه فرهنگ خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول