اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد

فرهنگ حجاب در ادارات شهرستان شهرکرد تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات این شهرستان به ویژه در بین زنان شاغل بیش از پیش تقویت شود.

فرهنگ حجاب در ادارات شهرستان شهرکرد تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی بانوان و خانواده شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: نوآوری و خلاقیت در بین زنان جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد به گونه‌ای که با ارائه سازوکارهای لازم باید زمینه توسعه فعالیت‌های ابتکاری در بین زنان به ویژه در روستاها را فراهم کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته زن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود تا در این هفته برنامه‌های بدیع و در شان زنان اجرا و شرایط مناسبی برای حضور و شرکت جمعیت وسیعی از بانوان شهرستان در این برنامه‌ها فراهم شود.

کاظمی افزود: برگزاری جشنواره ورزشی زنان، اجرای همایش‌های علمی و تخصصی برای زنان شاغل در ادارات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقه، همایش پیاده‌روی و برپایی نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

فرماندار شهرستان شهرکرد توجه به خلاقیت و نوآوری را از مهمترین رویکردهای برنامه‌های هفته زن این شهرستان عنوان کرد و گفت: توجه به رویکرد محتوایی و علمی برنامه‌ها، فضاسازی، تبلیغات محیطی و انعکاس برنامه‌ها از طریق رسانه‌ها از مهمترین اموری است که در اجرای برنامه‌های این هفته باید به آن توجه بسیاری داشت.

کاظمی بر ضرورت تقویت و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات این شهرستان تاکید کرد و افزود: هفته زن فرصت مناسبی تا در راستای تعمیق و تقویت این فرهنگ در ادارات و به ویژه در بین زنان شاغل گام‌های موثری برداشت.

وی با اشاره به اینکه زنان در تحقق شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارای نقش مهمی هستند، تصریح کرد: زنان در عرصه‌های ولایت‌مداری، بصیرت، ایثار و مقاومت و سایر عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همواره نقش‌های مهمی ایفا کرده که امسال نیز می‌توانند زمینه را برای تحقق شعار سال در جامعه به خوبی فراهم کنند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول