اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 20 هزار کیلو گوشت یخ‌زده در خوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: 20 هزار کیلو گوشت یخ‌زده برزیلی در خوی کشف شد.

کشف 20 هزار کیلو گوشت یخ‌زده در خوی

جعفر صادق اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این میزان گوشت یخ‌زده برزیلی از یک دفتر بازرگانی در شهرستان خوی کشف شده که اقدام به عرضه خارج از شبکه و بدون صدور صورتحساب می‌کرد.

وی با اشاره به ارزش تخلف این واحدهای توزیعی افزود: ارزش تخلف این واحد توزیعی و خدماتی بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

اسکندری ادامه داد: پرونده‌های تخلف یاد شده برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده و برابر قوانین با این واحد متخلف برخورد می‌شود.

این مسئول در ادامه از تخلف 5 میلیارد ریالی یک واحد توزیع مواد گوشتی و پروتئینی در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: در راستای بازرسی بازرسان سازمان بازرگانی از واحدهای توزیع و فروش مواد گوشتی و پروتئینی، 60 هزار کیلوگرم گوشت قرمز و گوشت مرغ از یک واحد توزیعی کشف شد.

وی ادامه داد: این واحد فاقد پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی بوده و برخلاف ضوابط توزیع، کالاهای خود را خرید و واگذار می‌کرد.

اسکندری اضافه کرد: عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت و نصب نرخ‌نامه از تخلفات عمده واحدهای تولیدی و صنفی در استان است.

این مسئول در ادامه از تشدید بازرسی از شرکت‌های پخش کالا در استان خبر داد و بیان کرد: این طرح به منظور نظارت بر شرکت‌های پخش، بررسی وضعیت موجودی شرکت‌ها و جلوگیری از بروز هرگونه تخلف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان سازمان بازرگانی با حضور در این شرکت‌ها بر عملکرد آنها و نحوه توزیع اقلام مورد نیاز مردم نظارت و رسیدگی می‌کنند، گفت: به دنبال جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شرکت‌های پخش استان تمامی فعالیت‌‌های این شرکت‌ها به طور مستمر در حال رصدشدن است و متخلفان شناسایی می‌شوند.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: روغن نباتی، پودرهای شوینده، انواع لامپ، دارو و ظروف چینی از جمله اقلامی هستند که مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول