اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر مطرح کرد

عزم جدی نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر صنعتی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: عزم نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر صنعتی در استان جدی است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

عزم جدی نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الله نوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هم‌اکنون پلیس اعتقاد به رویکرد متوازن در تمامی ابعاد مبارزه با مواد مخدر دارد اظهار کرد: این ابعاد شامل مبارزه، درمان و پیشگیری است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در سال‌های اخیر مواد مخدر صنعتی که بسیار مخرب‌تر از مواد مخدر سنتی است با تبلیغات گسترده در بین جوانان این مرز و بوم رواج داده می‌شود که باید با تمام توان در مقابل آن ایستاد.

وی در ادامه با تاکید بر همراهی و هماهنگی نهادهای مختلف و مسئول برای مقابله مؤثر با حربه‌های دشمنان در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز افزود: دستگاه‌های بسیاری در این زمینه مسئول هستند و می‌توان با همکاری این دستگاه‌ها و همراه کردن خانواده‌ها، سدهای محکمی در مقابل توطئه نرم دشمن ایجاد کرد.

نوری در ادامه تصریح کرد: ما باید جوانانمان را با مواد مخدر صنعتی و عواقب آن آشنا کنیم و آموزش‌های پیشگیرانه را به موقع انجام دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: پلیس با ارائه آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف جامعه، اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها، در زمینه انواع مواد مخدر و اثرات سوءمصرف، گام‌های مؤثری در راه پیشگیری از اعتیاد برداشته است.

نوری در ارتباط با آخرین ماموریت برای کشف مواد مخدر در سال 90 گفت: اواخر سال گذشته در یک عملیات منسجم و هماهنگ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر 169 کیلوگرم تریاک و 490 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت بر راه‌های مواصلاتی ورودی به استان با مشاهده دستگاه تریلی کانکس‌دار مشکوک ضمن متوقف کردن خودرو به بررسی مدارک راننده و سرنشینان آن پرداختند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 169 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

نوری گفت: در این رابطه خودرو توقیف شد و 2 نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول