اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هشتمین سال متوالی

باسابقه‌ترین نمایشگاه سنگ کشور در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی سنگ اصفهان به عنوان باسابقه‌ترین نمایشگاه کشور امسال برای هشتمین سال در استان اصفهان و در کانون سنگ ایران برگزار می‌شود.

باسابقه‌ترین نمایشگاه سنگ کشور در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان محسن رخشان با بیان اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان، امسال از 11 تا 15 اردیبهشت‌ماه با حضور بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان این صنعت از استان‌های آذربایجان‌غربی، یزد، مرکزی، خراسان‌جنوبی، اصفهان، کرمان و نمایندگان کشورهای ایتالیا، چین، ژاپن، ترکیه و یونان برپا می‌شود، اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه، سمینار تخصصی تولید ملی، فرصت بین‌المللی نیز برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: در این دوره بیش از یک‌ صد شرکت‌کننده حضور دارند که در کنار مواد و محصولات معدنی و نمونه سنگ‌های تولیدی، سرویس‌های نگه‌داری ماشین‌آلات معدنی، تعمیرات، توزین و باسکول، بیمه، الماس سنگبری، قُله‌برهای سنگ، ساینده‌ها، توری‌ها و برس‌های الماسه را در 9 هزار مترمربع فضای این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این مورد تصریح کرد: هم‌چنین ماشین‌سازان صنعت سنگ، فعالان بخش ابزارآلات، معادن، فرآوری، صنایع دستی سنگ و سنگ‌های ساختمانی و تزئینی حضور فعالانه‌ای در این نمایشگاه دارند.  

وی اظهار داشت: همکاری مناسب شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و کانون سنگ ایران مانند سال‌های گذشته به حضور کارخانجات صاحب نام کشور در این نمایشگاه انجامید.

*چینی‌ها اجازه نمایش محصولات سنگی خود را ندارند

مهدی لطیفی نیز گفت: با توجه به ظرفیت بالای صنعت ساختمان کشور و ظرفیت‌های ویژه صادراتی و نیز نیاز این صنعت به تکنولوژی‌های وارداتی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از سال 89 فعالیت خود را در این بخش بیش‌تر کرده و نسبت به جذب مشارکت‌کننده و بازدیدکننده خارجی در نمایشگاه‌های ساختمان نیز اهتمام بیش‌تری ورزیده است. 

وی اظهار داشت: شرکت‌های خارجی مانند شرکت‌های چینی که سال گذشته در قالب پاویون کشور چین حضور یافته بودند تنها مجاز به ارائه تکنولوژی‌های خود در این نمایشگاه بوده و طبق سیاست شرکت به هیچ وجه اجازه نمایش محصول ندارند، چرا که کشور چین رقیب بازارهای ایران است و کشور، تنها به تکنولوژی‌های این کشور نیاز داشته و در زمینه محصولات، خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.   

رئیس بخش نمایشگاه‌های خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: امسال نیز در این نمایشگاه میزبان پنج شرکت چینی در زمینه ارائه تکنولوژی‌های صنعت سنگ هستیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول