اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 تا 20 آبان؛

نمایشگاه تخصصی سنگ محلات برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان محلات از برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معدن و صنایع وابسته در نیم‌ور محلات خبر داد.

نمایشگاه تخصصی سنگ محلات برپا می‌شود
غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف شناساندن تولیدات سنگ و معدن و صنایع وابسته شهرستان محلات و شهر نیم‌ور در آبان ماه امسال طبق روال هرساله برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه از 17 تا 20 آبان ماه دایر است که در کنار این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و تورهای صنعتی نیز برای علاقمندان دایر خواهد شد.
فرماندار محلات با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سمینارها و کارگاه‌های تخصصی سنگ برپا می‌شود، گفت: تحلیل سناریو صنعت، گذشته حال و آینده،‌ بررسی بازار محصولات آنتیک با رویکرد مدیریت ضایعات،‌ تکنولوژی‌های نوین تولید و فرآوری، دستاوردهای توسعه خوشه صنعتی سنگ محلات، تور صنعتی بازدید از معادن، تور صنعتی بازدید از خوشه صنعتی سنگ محلات، بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های کردشگری از موضوعات کارگاه‌های این نمایشگاه است.
یارمحمدی گفت:  این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه سنگ محلات و با هدف معرفی محصولات وتوانمندی‌های صنعت سنگ این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه سنگ محلات در بازارهای دنیا دارای ارزش بالای جهانی است، گفت: بهترین سنگ‌های ساختمان در شهرستان محلات یافت شده و بهترین تراورتن را در این شهرستان می‌توان مشاهده کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول