اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس:

واردکنندگان کالاهای فرهنگی ارز را با نرخ بانک مرکزی دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت ارز را به نرخ بانک مرکزی به واردکنندگان کالاهای فرهنگی می‌دهد.

واردکنندگان کالاهای فرهنگی ارز را با نرخ بانک مرکزی دریافت می‌کنند

 سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با وجود گذشت مدت طولانی از عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی گچساران این پروژه هنوز به اتمام نرسیده است.

* عدم تداوم فعالیت در ساخت مجتمع فرهنگی هنری سبب روند کند اجرای آن شده است

حسینی افزود: عدم تداوم فعالیت در ساخت و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی گچساران سبب روند کند و توقف این پروژه فرهنگی شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم که با جدیت و دلسوزی این وقفه و روند کند ساخت مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی گچساران پیگیری شود تا هرچه زودتر شاهد اتمام و بهره‌برداری این ساختمان فرهنگی باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روند ساخت این پروژه طولانی شده است و در این مورد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزیر راه و شهرسازی صحبت می‌کنم.

* اعتبارات بیشتری برای ساخت مجتمع فرهنگی هنری گچساران در نظر گرفته می‌شود

حسینی خاطرنشان کرد: روند کند ساخت این مجتمع باید بررسی و پیگیری شود و اگر پیمانکار جدی و مطلوب کار نمی‌کند مشخص شود.

وی از تخصیص اعتبارات تکمیلی این پروژه خبر داد و ابراز داشت: برای تخصیص اعتبارات بیشتر برای ساخت این مجتمع صحبت و رایزنی‌های لازم انجام می‌شود.

وی سیاست دولت را تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و تأکید کرد: خدمات دولت نهم و دهم به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست و بسیاری از پروژه‌ها تکمیل و بسیاری نیز در حال اتمام است.

* دولت ارز را به نرخ بانک مرکزی به واردکنندگان کالاهای فرهنگی می‌دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر راهکار دولت برای جلوگیری یا کاهش مشکلات ناشی از گرانی اقلام فرهنگی برای واردکنندگان این کالاها چیست، گفت: دولت قول مساعد و همکاری به واردکنندگان کالاهای فرهنگی داده است تا ارز را با قیمت بانک مرکزی در اختیار آنها بگذارد.

به گزارش فارس، مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی گچساران در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای سه هزار متر مربع، با اعتباری افزون بر دو میلیارد در حال ساخت است.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول