اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریفی در گفت و گو با فارس:

ارم کیش با ابطحی تمرین می‌کند / مشکل مالی داریم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال ارم کیش قم از حضور سید مهدی ابطحی در راس کادر فنی این تیم در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور خبر داد.

ارم کیش با ابطحی تمرین می‌کند / مشکل مالی داریم

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: زمان زیادی به آغاز دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور نداریم اما تیم امید ارم کیش قم با جدیت تمرینات خود را برای حضوری موفق در این رقابت‌ها برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتسال امید ارم کیش قم سه روز در هفته با حضور سید مهدی ابطحی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتسال ایران، در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم اضافه کرد: ابطحی بعد از پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و خاتمه کارش در تیم فوتسال حفاری اهواز، نظر مساعدی نسبت به هدایت جوانان با انگیزه تیم ارم کیش قم داشت و تمرینات تیم با نظارت وی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امسال تغییر و تحولات زیادی در تیم فوتسال امید ارم کیش قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور ایجاد شده است که از جمله مهم‌ترین آنها تغییرات فراوان در بین بازیکنان تیم است.

شریفی تاکید کرد: به هر حال با توجه به اینکه رقابت‌ها در رده سنی امید برگزار می‌شود، بسیاری از بازیکنان ما از شرایط این رده سنی خارج شده‌اند و برای همین منظور امسال با شناسایی فوتسالیست‌های نخبه رده‌های سنی جوانان و امید، سعی در تشکیل تیمی منسجم داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: امسال با افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور، این رقابت‌ها با شرکت 16 تیم در چهار گروه مقدماتی برگزار می‌شود که این امر نشان دهنده کار سخت ارم کیش برای دفاع از موفقیت‌های خود در چهار دوره گذشته این مسابقات است.

مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم در ادامه از وجود مشکلات مالی در راه آماده سازی این تیم خبر داد و بیان داشت: بسیاری از بازیکنانی که امسال در لیگ برتر فوتسال در ترکیب صبا به میدان رفتند و چندین بازیکن که در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند، همگی از محصولات تیم امید ارم کیش هستند که سرمایه گذاری وسیعی بر روی آنها انجام شده است، بنابراین از تمام مسئولانی که می‌توانند به تیم ما کمک کنند، تقاضای یاری داریم چرا که هدف ما خدمت به نسل جوان است.

وی یاد آور شد: در چهار دوره‌ای که از حضور تیم فوتسال امید ارم کیش قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور می‌گذرد، یک مقام قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و دو مقام سومی حاصل تلاش تیم ما بوده است که امیدوارم در دوره پنجم بار دیگر عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول