اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

نباید موقعیت صبا را به خطر بیندازیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما از نظر روحی برای برتری در دیدار فردا برابر داماش گیلان آماده است اما باید برای موفقیت در این دیدار با تمرکز بالا بازی کرده و سختی‌های زیادی را تحمل کنیم.

نباید موقعیت صبا را به خطر بیندازیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری منظم تمرینات آماده‌سازی صبای قم تصریح کرد: بازیکنان ما باید آنچه که کادر فنی از آنها خواسته را به دقت و مو به مو اجرا کنند و هرگز اسیر احساسات و جو بازی نشوند، حربه‌ای که قطعا حریف ما به دنبال بهره بردن از آن است.

وی یادآور شد: داماش گیلان یک تیم خوب و حرفه‌ای است آنها در رشت به راحتی می‌توانند روی حریفان خود تاثیر بگذارند ولی ما تمام ابزار و امکانات خود را برای کسب یکی از سهمیه‌های لیگ قهرمانان در لیگ یازدهم بسیج کرده‌ایم و دوست نداریم که در رشت به داماش امتیاز بدهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داریم جایگاهی که با نزدیک شدن نفت تهران و ذوب آهن کمی تهدید می‌شود اما همیشه باید به آینده امیدوار بود و با انگیزه موفقیت دوباره به دیدار حریف خود برویم.

وی بیان داشت: هفته قبل بازی خوبی برابر نفت تهران انجام دادیم ولی با بدشانسی فرصت پیروزی و کسب سه امتیاز را از دست دادیم، با این حال مهم این است که هنوز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار داریم و باید برای پیروزی به مصاف داماش گیلان برویم.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: در بین تمام بازی‌های خارج از خانه ما تا این هفته، قطعا این مسابقه با داماش گیلان حساس‌ترین بازی ما به شمار می‌رود و باید سعی کنیم بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته و با کمترین اشتباه به دنبال گل زدن به حریف باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر اشتباه داوری یا حادثه خاص دیگری مانع کار ما نشود می‌توانیم در این دیدار پیروز میدان باشیم عنوان داشت: هماهنگی خوبی بین بازیکنان صبا وجود دارد و این بازیکنان ما هستند که باید با تمام توان برابر داماش گیلان بازی کنند و حقانیت خود را اثبات کنند. 

مربی تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه باید سختی‌های زیادی را به جان بخریم تا بتوانیم هر سه امتیاز این بازی را به دست آوریم تصریح کرد: داماش گیلان در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد اما اگر قرار باشد حریف را دست کم بگیریم، مشخص نیست چه اتفاقاتی در انتهای مسابقه رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم در بازی مقابل تیم فوتبال داماش گیلان هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم، به خصوص اینکه شرایط فعلی جدول حساس‌تر از گذشته شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول