اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

صبا از سال آینده در قم مستقر شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: مقدمات و تمهیدات لازم باید برای استقرار و تمرین تیم صبا در قم برای سال آینده فراهم شود.

صبا از سال آینده در قم مستقر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه هیئت مدیره باشگاه صبا ضمن ابراز رضایت از عملکرد قابل قبول تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال کشور، از تلاش‌ها و زحمات مجموعه عوامل دست اندرکار تیم قدردانی کرد.

وی قرار گرفتن تیم فوتبال صبای قم در جمع مدعیان اول فوتبال کشور را افتخاری ارزشمند برای جامعه ورزش استان دانست و افزود: در فصل جاری، تیم فوتبال صبای قم توانست با ارائه بازی‌های هماهنگ و زیبا، عملکرد فنی و اخلاقی خوبی از خود به نمایش گذاشته و به عنوان پدیده رقابت‌های فوتبال کشور مطرح شود.

استاندار قم مدیریت منسجم و تلاش و همدلی تک تک بازیکنان و کادر فنی را از عوامل اصلی موفقیت این فصل تیم صبا عنوان کرد و افزود: در کنار این عوامل، نگرش تحول‌زا در عرصه تیم‌داری و بهادادن به موضوعات فرهنگی و اخلاقی در ورزش که سال گذشته به عنوان یک رویکرد جدی در دستور کار مدیریت ورزش استان قرار گرفت، در کسب این موفقیت تاثیر بسزایی داشته است.

موسی‌پور با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای سال آینده، به مشکلات ناشی از تاخیر در برنامه‌ریزی‌های سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امسال باید با استفاده مناسب از فرصت و تدوین یک برنامه‌ریزی دقیق، از تکرار مشکلات قبل جلوگیری کرده و زمینه حضور قوی‌تر تیم در رقابت‌های فصل بعد را فراهم کرد.

وی اهمیت استقرار تیم در استان را یادآور شد و تأکید کرد: مقدمات و تمهیدات لازم را برای امکان استقرار و حداقل تمرین تیم در قم برای سال آینده فراهم کنید.

استاندار قم همچنین به اهمیت و حساسیت نتایج بازی‌های باقیمانده رقابت‌های این فصل اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت خوب تیم صبا برای کسب سهمیه آسیا و تثبیت کردن جایگاه فعلی خود در بازی‌های باقیمانده، جا دارد تا برنامه ریزی ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته و با افزایش عوامل روحی و روانی و تقویت مسائل فنی، راه را برای رسیدن به این هدف هموار کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول