اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

مصوبات شورای سلامت اجرایی شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بر لزوم اجرای مصوبات شورای سلامت شهرستان تاکید کرد.

مصوبات شورای سلامت اجرایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقایدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای سلامت دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان در نظام اسلامی است و در دولت نهم و دهم این امر با کیفیت مطلوبی انجام شده است.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین جمعیت در سطح استان است و برای توسعه و پیشرفت بخش‌های مختلف و حوزه‌های کاری باید تلاش گسترده‌ای داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان با تاکید بر اهمیت بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: توجه به مقوله سلامت و بهداشت از مهم‌ترین مسایل یک جامعه است که باید به صورت جدی مدنظر همه مسئولان در تمام شهرها و روستاها باشد.

دهقایدی تصریح کرد: بدون تردید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف سلامت از سوی مسئولان امر با مشارکت مردم از عوامل مهم ارتقای سلامت در سطح شهرستان است که انتظار داریم با تلاش مضاعف مسئولان شبکه انجام شود.

وی اضافه کرد: رضایت خاطر مردم در حوزه بهداشت و درمان مهم و تعیین‌کننده است و مردم به خاطر مسایل درمانی نباید معطل و سرگردان شوند.

معاون فرماندار دشتستان بیان کرد: کسب مقام برتر بیمارستان 17 شهریور برازجان در بین هشت بیمارستان برتر کشور از افتخارات و تلاش‌های شبانه‌روزی خدمتگزاران این مجموعه است.

دهقایدی بر لزوم اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت شهرستان دشتستان تاکید کرد و گفت: مصوبات این شورا باید اجرایی شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید به این مصوبات تمکین کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول