اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

تاسیس نخستین دانشگاه تحصیلات تکمیلی تعاون در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از تاسیس نخستین دانشگاه تحصیلات تکمیلی تعاون کشور در استان گلستان خبر داد.

تاسیس نخستین دانشگاه تحصیلات تکمیلی تعاون در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین خواجه‎مظفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: یکی از برنامه‎های آینده این اداره ارتباط نزدیک با دانشگاه و بهره‎گیری از جوامع علمی برای پیشبرد اهداف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین دانشگاه تحصیلات تکمیلی تعاون کشور در گلستان راه‎اندازی می‎شود خاطر نشان کرد: برای تاسیس این دانشگاه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته که یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن به حساب دانشگاه جامع گلستان برای ساختمان و تکمیل سخت‎افزار آن واریز شده است.

خواجه‎مظفری افزود: با تاسیس این دانشگاه به دنبال این هستیم که گلستان به عنوان قطب تعاون کشور شناخته شود و بنا داریم این دانشگاه را در سطح بین‎المللی ارتقا دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه اگر تمام موارد سخت‎افزار و نرم‎افزار دانشگاه تحصیلات تکمیلی محقق شود برای سال تحصیلی جدید دانشجو می‎پذیرد اذعان داشت: برای این دانشگاه سه رشته تحصیلی مدیریت تعاون، اقتصاد تعاون و کارآفرینی بخش تعاون که وزارتخانه به دنبال سرفصل‎های تدریس این رشته‎ها است برنامه‎ریزی شده است.

وی توجه به نخبگان و فارغ‎التحصیلان را از دیگر برنامه‎های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دانست و یادآور شد: با توجه به این بخش می‎توان بسیاری از اهداف سازمان تعاون را محقق ساخت و شناخت ظرفیت سرمایه‎گذاری از دیگر برنامه‎هایی است که ما در سال جاری در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

خواجه‎مظفری بیان داشت: در بحث پیگیری سند توسعه اشتغال نیز 99 درصد آن مورد تایید قرار گرفته است که با سفر رئیس جمهور به استان از آن پرده‎برداری می‎شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول