اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد

اخذ مجوز راه‌اندازی 9 رشته کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاهی اهواز

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از اخذ مجوز راه‌اندازی 9 رشته کارشناسی ارشد در پردیس این دانشگاه خبر داد.

اخذ مجوز راه‌اندازی 9 رشته کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاهی اهواز

محمد علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از سوی دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور با راه‌اندازی رشته‌های جامعه‌شناسی، علوم اقتصادی، زیست شناسی، فیزیک اتمی، حسابداری، مدیریت آموزشی، مشاوره شغلی و صنعتی، زمین شناسی نفت در پردیس دانشگاهی موافقت شده است.

وی افزود: در آینده نزدیک فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های ذکر شده منتشر می‌شود.

فیروزی درباره دوره‌های دکترای پردیس دانشگاهی که پیش از این فراخوان آن در چهار رشته منتشر و ثبت نام انجام شده، گفت:  پس از اخذ موافقت راه‌اندازی دوره دکتری در رشته‌های  کتابداری، روانشناسی تربیتی، علوم اقتصادی و آموزش زبان انگلیسی، نامه‌ای از سوی دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت شد مبنی بر اینکه پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس صرفاً از مازاد ظرفیت آزمون نیمه متمرکز که توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد، مجاز است.

وی با بیان اینکه داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع دکترا در پردیس دانشگاه شهید چمران باید در آزمون نیمه متمرکز دکتری شرکت نمایند، خاطر نشان کرد: ثبت‌نام کنندگان که مایل به دریافت وجه ثبت‌نام و مدارک خود و انصراف هستند با تلفن 3360021 دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه شهید چمران تماس بگیرند تا نسبت به استرداد وجه ثبت نامی اقدام شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره رشته‌های کارشناسی ارشد پردیس گفت: ثبت‌نام اولیه در 7 رشته انجام شده اما در مقطع کارشناسی ارشد ظرفیت برخی از رشته‌ها از جمله آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان فرانسه، روان شناسی صنعتی و سازمانی به حد نصاب نرسیده که مجدداً مهلت ثبت نام تمدید شده است.

فیروزی ادامه داد: از سوی دیگر، تعداد داوطلبان برخی رشته‌ها نظیر مدیریت بازرگانی، روان شناسی تربیتی و روان شناسی بالینی بیش از 20 نفر است که باید آزمون خاص با نظارت سازمان سنجش انجام شود که زمان آن از طریق پورتال دانشگاه شهید چمران اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: در هر حال، کلاس‌های درسی کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی از مهرماه امسال آغاز می‌شود. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول