اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف با داماش صورت می‌گیرد

صبا به دنبال فرار از کمند نفت و ذوب آهن

خبرگزاری فارس: دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

صبا به دنبال فرار از کمند نفت و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج  فارس از امروز با برگزاری دو مسابقه وارد هفته شانزدهم خود می‌شود و طی آن صبای قم و داماش گیلان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را برگزار می‌کنند.

در حالی که دو تیم در هفته سی و یکم برابر حریفان خود به تساوی بدون گل رسیدند، تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از ساعت 17 عصر امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم و شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال داماش گیلان در جدال سی و دوم خود در لیگ یازدهم در حالی به میدان می‌روند که فاصله آنها در جدول تنها هفت امتیاز است.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم 47 امتیازی رده چهارم جدول رده‌بندی و داماش گیلان تیم 40 امتیازی رده هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که دیدار رفت آنها در ورزشگاه یادگار امام قم به برتری یک بر صفر داماش گیلان انجامید.

تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در حال حاضر تیم‌های 46 امتیازی نفت تهران و 43 امتیازی ذوب آهن اصفهان صبا را با جدیت تعقیب می‌کنند.

این دو تیم از زمان انتقال تیم فوتبال صبا به شهر مقدس قم تاکنون پنج بار در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند در حالی که آخرین پیروزی صبا به دیدار برگشت لیگ نهم و آخرین برد داماش به بازی رفت لیگ یازدهم بازمی‌گردد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول