اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا حصول نتیجه نهایی

باشگاه سپاهان شکایت از توزی را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان قصد ندارد از شکایت خود مبنی بر غیرقانونی بودن بازی مهاجم تیم تراکتورسازی کوتاه بیاید و این شکایت را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

باشگاه سپاهان شکایت از توزی را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان یافتن دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان که با شکست یک بر صفر تیم اصفهانی همراه بود، باشگاه سپاهان شکایتی را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرده و نسبت به بازی کردن رودریگو توزی معترض شد.

باشگاه سپاهان مدعی شده تنها چند ساعت قبل از بازی از طریق تماس تلفنی از لغو محرومیت توزی توسط کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مطلع شده است.

با توجه به اینکه از نظر قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا و نیز بند (ب) ماده 33 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، کمیته محترم انضباطی زمانی می‌تواند محرومیت شخصی یک بازیکن را تعلیق کند که بازیکن خاطی و محروم حداقل نیمی از مدت محرومیت خود را سپری نموده باشد .

با عنایت به اینکه رودریگو توزی تنها به یک جلسه محرومیت محکوم بوده و تعلیق مجازات یک جلسه محرومیت نامبرده مغایر بند (ب) ماده 33 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است.

باشگاه سپاهان نیز بنا به تخلف صورت گرفته، با استخدام وکیل بین به عنوان معترض ثالث نسبت به رأی تعلیق محرومیت بازیکن مذکور شکایت اعتراض ثالث خود را تسلیم کمیته محترم انضباطی کرده است.

علاوه بر آن با عنایت به اینکه مطابق بند (1) تبصره ماده 29 آئین‌نامه انضباطی، چنانچه کمیته محترم انضباطی در صدور رأی مرتکب اشتباه شده باشد رأی صادره قابل اعاده دادرسی است و از این‌رو باشگاه سپاهان از ریاست محترم فدراسیون فوتبال، به طور رسمی از طریق وکلای خود درخواست کرده تا در جهت اعاده دادرسی اقدام شایسته به عمل آید.

وکیل این باشگاه با توجه به ماده 16 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و با توجه به اینکه کمیته استیناف عالی‌ترین مرجع قضایی فدراسیون فوتبال ایران است، از عملکرد کمیته انضباطی در مورد اشتباه و یا تخلف از بند (ب) ماده 33 آئین‌نامه انضباطی نیز به طور رسمی اعتراض کرده و خواهان رسیدگی به این موضوع شده است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر صدرنشینی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد اما مدیریت این باشگاه هم‌چنان شکایت خود را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول