اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد

حمایت از تیم برق برای به اوج رسیدن

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: تیم فوتبال برق شیراز با قدمت 70 ساله نیاز به توجه ویژه داشته و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان فارس، آماده هرگونه همکاری با این تیم ریشه‌دار و قدیمی کشور است.

حمایت از تیم برق برای به اوج رسیدن

تورج موید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تیم برق شیراز در لیگ دسته یک کشور به دلیل مشکل مالی و بی‌توجهی از سوی مسئولان امر به دسته دو فوتبال کشور سقوط کرده و تاسف فراوان اهالی ورزش‌دوست استان فارس را فراهم کرده است.

موید خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مدون از حاشیه‌پردازی پرهیز کنیم و با ارائه کمک‌های مادی و معنوی به اهداف خود مبینی بر رسیدن تیم برق به جایگاه واقعی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه تیم برق شیراز با 3 میلیارد تومان بدهی و بسته شدن هزینه  600 میلیون تومانی، نباید انتظار صعود به لیگ برتر را داشته باشد، گفت: توجه به پرداخت بدهی این تیم به طلب‌کاران، فراهم کردن امکانات و اعتبار مالی و آسیب‌شناسی تیم برق از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: فوتبال یک رشته گروهی است و اگر اعضای آن با شیوه کار گروهی و تیم‌سازی آشنایی نداشته باشند به نتیجه مطلوب نمی‌رسند.

موید اضافه کرد: کمیته فنی هیئت فوتبال به عنوان آنالیزور اصلی باید افت و خیز 45 تیم فوتبال شرکت کننده در لیگ کشور به ویژه تیم فارس را آسیب‌شناسی کرده و مورد بررسی قرار دهند تا شاهد برطرف شدن نقاط ضعف موجود باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای بهتر شدن وضعیت تیم برق شیراز باید نقطه‌نظرها و راهکارهای اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را به برق منطقه‌ای فارس و استاندار این استان انتقال داد، افزود: امید داریم تا با برنامه‌ریزی مدون و ارائه کمک‌های مالی به این تیم با سابقه در لیگ‌های کشور شاهد بازگشت آن به لیگ دسته یک به ویژه لیگ برتر کشور باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول