اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیراز:

مردم از شورای شهرانتظار بیشتری دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شیراز گفت: مردم از شورای اسلامی سومین حرم اهل بیت (ع) انتظارات بیشتری دارند.

مردم از شورای شهرانتظار بیشتری دارند

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، وحید رجایی بعد از ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: کسانی که به هر دلیلی خدمت رسانی به مردم را به تاخیر بیاندازند باید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز ابراز داشت: اعضای شورای شهر سومین حرم اهل بیت (ع) باید به خواسته‌های مردمی توجه بیشتری داشته باشند چراکه مردم انتظارات بیشتری از شورای سومین حرم اهل بیت (ع) و کلان‌شهر شیراز دارند.

وی گفت: امروز دومین جلسه‌ای است که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر انتخاب هیئت رئیسه با مشکل مواجه شده که این در شان شهر شیراز نیست.

رجایی ادامه داد: اینکه چه کسی هیئت رئیسه شورا باشد آن‌قدر اهمیت ندارد که برخی از اعضای شورا بخواهند کار مردم و نظارت بر امور شهرداری را به تاخیر بیاندازند.

معاون فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: طبق قانون تا نهم اردیبهشت ماه جاری باید تکلیف هیئت رئیسه مشخص شود که این قانون است و ما نیز برای تمام منتخبان مردم در این حوزه احترام خاص قائل هستیم.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: در عین حال آن که دعوتنامه برای تمام اعضای این شورا ارسال و در جراید نیز منعکس شد، سه نفر از اعضای این شورا در جلسه حضور نیافتند که برای آنان، غیبت غیرموجه لحاظ می‌شود. 

علی زحمتکش افزود: طبق ماده 82 قانون شوراهای اسلامی، چنانچه غیبت اعضای شورا با تشخیص سایر اعضا غیر موجه تلقی شود منجر به سلب عضویت اعضای خاطی می‌شود. 

وی ادامه داد: اگر غیبت به صورت شش جلسه متوالی و 12 جلسه غیرمتوالی باشد، عضویت افراد خاطی سلب و عضو علی‌البدل جایگزین می‌شود. 

زحمت کش تصریح کرد: نظام شورایی از دستورات قرآنی سرچشمه گرفته است و باید برای پویایی آن تلاش کنیم.

به گزارش فارس، این دومین جلسه‌ای بود که به دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر انتخابات هیئت رئیسه شورا به نتیجه نرسید.

یکی از اعضای شورای شهر در جلسه قبل، انتخاب هیئت رئیسه را نیازمند بررسی بیشتر خوانده بود و این در حالی است که شورای شهر شیراز پنجمین سال فعالیت خود را دنبال می‌کند.

یکی از این اعضا که سال‌ها تلاش دارد کرسی ریاست شورا را تصاحب کند، با علم و آگاهی از اینکه برای این سمت رای نمی‌آورد، از روش برهم زدن جلسات استفاده کرده و تلاش دارد جو متشنجی را در شهر به وجود آورد.

این فرد در زمان فتنه سال 88 با برگردن آویختن شال سبز و شرکت در محافل و جلسات فتنه‌گران، به شان شورای سومین حرم اهل بیت (ع)، شیراز جنت‌طراز در عمل توهین‌ها کرد و خشم و غضب مردم ولایت‌مدار شیراز را موجب شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول