اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

آزاد راه همدان ساوه تا پایان شهریور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آزاد راه همدان ساوه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

آزاد راه همدان ساوه تا پایان شهریور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌نیکزاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزاد راه همدان ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی پروژه‌های راه و مسکن اظهار کرد: در استان همدان و در دولت نهم و دهم 31 هزار و 500 واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز و 68 هزار واحد نیز که شامل 58 هزار واحد مسکن مهر روستایی و 10 هزار واحد شهری می‌شود به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در سال جدید 31 هزار واحد مسکن مهر که 10 هزار واحد روستایی و 21 هزار واحد شامل شهرهای بالای 25 هزار نفر و زیر 25 هزار نفر و همچنین بافت فرسوده می‌شود افتتاح و مابقی در نیمه نخست سال 92 به اتمام خواهد رسید.

وزیر راه و مسکن با اشاره به پروژه راه‌آهن تهران -همدان گفت: عملیات زیرسازی این پروژه با فعالیت شش پیمانکار تا پایان شهریور ماه امسال به اتمام می‌رسد و عملیات روسازی تا اوایل تیر ماه سال 91 به اتمام خواهد رسید.

این مسئول اضافه‌کرد: بزرگراه همدان، قروه شهریور ماه 91 به اتمام می‌رسد و آزاد راه همدان، ساوه نیز به طول 175 کیلومتر تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد تقاطع همسطح ازندریان و مسکن مهر را از پروژه‌های مهم در سطح استان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: در ارتباط با پروژه مسکن مهر به افق خوبی در مورد شروع و افتتاح در شش ماهه نخست سال 92 دست پیدا می‌کنیم.

وی در ارتباط با گرانی مسکن گفت: در استان همدان و در سطح کشور در سال جاری 1.5 میلیون واحد مسکن مهر شهری و روستایی تحویل مردم می‌شود که با بالا رفتن عرضه، تقاضا نیز ساماندهی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: گران شدن مسکن از تورم اعلام شده پایین‌تر است، اما اتفاقاتی که در بخش‌های مختلف اقتصادی به وجود آمده موجب تأثیرگذاری بر افزایش قیمت مسکن شده است.

در این بازدید اختصاص 6.5 میلیارد تومان از جانب معاون وزیر و همچنین 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور توسط وزیر راه و شهرسازی مصوب شد.

در پایان 30 میلیارد تومان اعتبار نیز به منظور پیشبرد کنارگذرهای شرقی و غربی همدان از جانب وزیر راه و شهرسازی اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول