اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری ملایر:

پیگیری سریع پرونده‌ها نشان از همکاری خوب دادگستری و نیروی انتظامی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری ملایر گفت: پیگیری سریع پرونده‌ها نشان از همکاری خوب دادگستری و نیروی انتظامی است.

پیگیری سریع پرونده‌ها نشان از همکاری خوب دادگستری و نیروی انتظامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی احمدی تجوید صبح امروز سه‌شنبه در همایش تعامل قضایی دادگستری با نیروی انتظامی در سال 91 در ملایر ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تشکیل و رسیدگی به پرونده‌ها از وظایف دادگستری است و در این راستا رسیدگی سریع به پرونده‌ها در سال گذشته از اقدامات دادگستری در ملایر بوده که این مهم حاصل همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی با دستگاه‌های قضایی در شهرستان بوده است.

وی نیروی انتظامی و دادگستری را مکمل هم خواند و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این دو نهاد در نظر مردم مقتدر و محترم است و باید در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نشود.

رئیس دادگستری ملایر با اشاره به عملکرد شورای حل اختلاف ملایر کسب رتبه نخست عملکرد این شورا را در استان از اقدامات مهم و افتخار بزرگی برای شهرستان ملایر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به چالش‌های پیش رویی که در جامعه وجود دارد و قضات و ضابطین نیروی انتظامی پیوسته با آن مواجه هستند وظایف این افراد بسیار حساس است و باید در تمام امور قضایی دقت و حساسیت لازم به کار گرفته شود تا از کسی حقی ضایع نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز به جایگاه قانون و قانونمندی در کشورمان اشاره کرد و افزود: عزم نیروی انتظامی در برقراری قانون در نظام جمهوری اسلامی در سطح جامعه جدی تلقی شده و به منظور این هدف مهم با به کارگیری تدابیر ابلاغی آمادگی لازم را با دستگاه‌ها در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

 ابراهیم سعیدی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری گفت: باید در این راستا بستری مناسب برای رونق و توسعه اقتصادی کشور صورت گیرد و همکاری و تعامل دستگاه‌ها در رسیدن به اهداف بالا در این امر مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پدیده شوم مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مبارزه جدی و هوشمندانه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان از سطح شهر و تفرجگاه‌ها و آموزش‌های لازم در رابطه با مضرات این مواد به جوانان باید در رأس امور نیروی انتظامی باشد و با درایت با آن برخورد شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول