اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

هزار میلیارد تومان طرح صنایع تبدیلی دارای مجوز و سرمایه‎گذار داریم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: بیش از یک‎هزار میلیارد تومان طرح صنایع تبدیلی در بخش صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که دارای مجوز و سرمایه‎گذار است.

هزار میلیارد تومان طرح صنایع تبدیلی دارای مجوز و سرمایه‎گذار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ناصر فخرموحدی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: بالغ بر 400 میلیارد تومان این طرح‎ها از پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: بعد از تولید محصولات کشاورزی، استفاده از این تولیدات و اشتغال مستقیم در بخش صنعت به وجود می‎آید که باید سهمیه ویژه‎ای در بخش صنایع تبدیلی لحاظ شود تا امکان سوق دادن سرمایه‎گذار به این سمت حاصل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه در طرح اولیه 50 میلیارد تومان طرح‎ها به صورت مستقیم شناسایی شده‎اند اضافه کرد: امیدواریم به زودی این طرح‎ها آماده ارائه تسهیلات شوند.

فخرموحدی خاطر نشان کرد: ما در این بخش سرمایه‌گذارانی داریم که می‎توانند علاوه بر اینکه طرح‎های توسعه‎ای را اجرا کنند به فضای تولید و کشت در کشاورزی نیز کمک کنند و مشکلاتی که در راستای کمبود آب وجود دارد را از طریق ایجاد صنایع تبدیلی مدیریت کنند.

وی یکی از راه‎های توسعه اشتغال در این استان را استفاده و بهره‎گیری از برنامه زمانی دانست که در بخش تولیدات به بازار و تجارت محصولات تولیدی به وجود می‎آید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول